افشارزاده:قهرمانی حق مجموعه ای هدفمند و پرکار است/وزنه برداری روی ریل پیروزی قرار گرفته است

افشارزاده:قهرمانی حق مجموعه ای هدفمند و پرکار است/وزنه برداری روی ریل پیروزی قرار گرفته است
رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: شک نداشته باشید که حاصل کار و تلاش شبانه روزی و هدفمند چیزی جز قهرمانی نبوده و نخواهد بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بهرام افشارزاده، رئیس فدراسیون وزنه برداری کشورمان گفت: بعد از اتمام الپیک پکن در اولین فرصت با کادر فنی تیمهای ملی تشکیل جلسه داده و اردوهایمان را با نفرات مستعد رده های مختلف سنی آغاز کردیم تا خود را برای حضوری قدرتمند در 3 میدان آسیایی بزرگسالان قزاقستان، جهانی نوجوانان تایلند و جهانی جوانان رومانی آماده کنند.
وی ادامه داد: خوشبختانه اعضای تیم ملی بزرگسالان که اردویی 5 ماهه و شبانه روزی را پشت سر گذاشته بودند با هدایت صحیح کادر فنی تیم ملی توانستند به عنوان ارزشمند قهرمانی قاره کهن دست یابند و بار دیگر پتانسیل و شایستگی های خود را به اثبات برسانند. این قهرمانی حاصل برنامه ریزی و فعالیتی هدفمند بود که جا دارد  آن را به تمام مردم ایران بخصوص جامعه ورزشی و مهندس علی آبادی به دلیل حمایت های بی دریغشان از رشته وزنه برداری تبریک بگویم و جا دارد از حمایتهای دلسوزانه ایشان نسبت به ورزش کشور تقدیر و تشکر کنم.

افشارزاده یاد آور شد: شک نداشته باشید که حاصل کار و تلاش شبانه روزی و هدفمند چیزی جز قهرمانی نبوده و نخواهد بود و قهرمانی پولادمردان ایران در میدانی که چین و قزاقستان و سایر رقبا با تمام موجودیت خود پای به میدان گذاشته بودند بهترین گواه برای این صحبتهاست.
وی به رقابتهای قهرمانی نوجوانان جهان اشاره کرد و گفت: طبق اعلام فدراسیون جهانی وزنه برداری اولین دوره پیکارهای وزنه برداری نوجوانان جهان(تایلند)ملاک کسب سهمیه المپیک (2010 سنگاپور) خواهد بود که به همین دلیل ما نیز فردا با تیمی آماده و قدرتمند راهی این پیکارها می شویم.
وی در ادامه افزود: نوجوانان ایران سال گذشته در کره جنوبی توانستند عنوان قهرمانی آسیا را بدست آورند اما مطمئناً در جهانی تایلند کشورهای صاحب نامی همچون چین، روسیه، قزاقستان، بلغارستان و دیگر کشورها با بهترین نفرات خود پا به صحنه خواهند گذاشت تا سهیمه بیشتری بدست آورند. ما نیز از این قائده مستثنی نیستیم و از تمام پتانسیل موجود بهره می بریم تا حداکثر سهیمه المپیک را کسب نمائیم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک در خاتمه خاطر نشان کرد: اردوی تیم ملی وزنه برداری یک روز هم تعطیلی نداشته و به همین ترتیب هم ادامه خواهد داشت تا بتوانیم رقابتهای جهانی جوانان در رومانی و قهرمانی بزرگسالان جهان در کره را نیز قدرتمندانه پشت سر بگذاریم. خوشبختانه وزنه برداری روی ریل پیروزی قرار گرفته و مطمئنا اگر با همین رویه حرکت کند در بازیهای آسیایی گوانگ جو و المپیک 2012 لندن برای کشورمان افتخارات شایسته ای کسب خواهد کرد.
 

 

۲۶ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.