پنجاه و یکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

پنجاه و یکمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

نشست های هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تا پایان سالجاری یک در میان، در محل کمیته ملی المپیک و فدراسیونهای ورزشی برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیکاوس سعیدی دبیر کل کمیته ملی المپیک ضمن بیان این مطلب ابراز داشت:در همین راستا و بنا بر تاکیدات ریاست محترم کمیته و اعضای هیات اجرایی پنجاه یکمین نشست هیات اجرایی کمیته در ساختمان فدراسیونهای ورزشی واقع در خیابان انصاری برگزار شد که در این نشست روسای فدراسیونهای گلف و اسکواش میهمان هیات اجرایی بوده و گزارشی از روند فعالیتهای خود جهت حضور در رقابتهای بین المللی و و دیگر برنامه و خواسته های خود ارائه کردند  که درخواستهای آنها مورد  بحث و تبادل نظر قرار گرفت  و مقرر شد در همین راستا حمایتهای لازم از این دو فدراسیون جهت تحقق برنامه های مد نظرشان صورت پذیرد.
وی ادامه داد:از سوی مسئولین فدراسیون گلف عنوان شد با توجه به اینکه رشته وودبال در بازیهای آسیایی ساحلی چین حضور دارد خواستار اعزام به این بازیها بود که مورد تایید هیات اجرایی قرار گرفت و  در ادامه تصمیم بر آن شد در صورتی که گلف در بازیهای المپیک جوانان 2022 حضور داشته باشد مورد حمایت قرار گیرد.
سعیدی ابراز داشت:همچنین رییس فدراسیون اسکواش گزارشی از فعالیت ها و افتخارات این رشته ارائه نمودند که رییس محترم کمیته از تلاشهای اسکواش و موفقیت هایی که داشت ابراز رضایت کردند .
دبیر کل کمیته ملی المپیک در خاتمه ابراز داشت:در خاتمه این نشست رییس و اعضای محترم هیات اجرایی کمیته ملی المپیک از فدراسیونهای مستقر در ساختمان مذکور دیدن کرده و آقای صالحی امیری ضمن تقدیر از تلاشهای پرسنل و کارمندان فدراسیونهای شمشیر بازی،گلف، اسکواش،اسکی  و بیماریهای خاص برای تمامی آنها در خدمتگزاری به جامعه ورزش کشور تقدیر و تشکر کردند.
همچنین بنا بر تاکیدات رییس محترم کمیته ملی المپیک و موافقت هیات اجرایی از این پس تا پایان سالجاری جلسات هیات اجرایی یک در میان در محل کمیته و فدراسیونهای ورزشی برگزار می شود.

۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۵:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.