حضور عزیزی در کلینیک مینی بسکتبال فیبا آسیا

حضور عزیزی در کلینیک مینی بسکتبال فیبا آسیا

مصطفی عزیزی به عنوان نماینده ایران در کلینیک مینی بسکتبال فیبا آسیا شرکت کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون بسکتبال، مصطفی عزیزی یکی از مربیان بسکتبال کشورمان برای اولین بار به همت کمیته آموزش و مربیان فدراسیون بسکتبال به عنوان تنها نماینده ایران در کلینیک مینی بسکتبال فیبا آسیا شرکت کرد. این کلینیک اول و دوم آذر ماه به میزبانی بحرین برگزار شد.
عزیزی در حال حاضر یکی از اعضای کمیته مینی بسکتبال هیات بسکتبال استان تهران، رییس هیات بسکتبال شهرستان بهارستان، دبیر هیات بسکتبال اسلامشهر و عضو کادر فنی تیم ملی نوجوانان است. او به مدت 6 سال به عنوان مربی منتخب تیم های پایه استان تهران معرفی شده است.
عزیزی پس ازبازگشت از کلینیک مینی بسکتبال فیبا آسیا درباره محور اصلی و هدف این کلینیک گفت: مباحث این سمینار بر اساس شعار
« بسکتبال برای زندگی بهتر» چیده شده بود. کمک به بالا بردن لذت و هیجان و نگاه تفریحی به مینی بسکتبال، پرورش هواداران مینی بسکتبال، معرفی بازی های مهیج در حین تمرین، تاکید بر اصل لذت بردن از بسکتبال و دوری از رقابت و آشنایی با تمرینات در رده سنی مینی از موضوعات برجسته ای بود که به آن پرداخته شد.
او ادامه داد: ایجاد علاقه، جذب و توجه به بخش شاد و تفریحی مینی بسکتبال و روش های سازماندهی رویدادها در قالب جشنواره های مینی بسکتبال از دیگر محورهای مورد بحث در این کلینیک بود.
عزیزی اظهار کرد: پس از پایان کلینیک بر موضوع انتقال اطلاعات مطرح شده در سطح کشور تاکید شد که در آینده نزدیک کمیته آموزش و مربیان با حضور نمایندگان استان ها کارگاه یک روزه مینی بسکتبال را برگزار خواهد نمود.

 

۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۲:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.