بازدید سرزده مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء

بازدید سرزده مسئولان کمیته ملی المپیک از فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء

مسئولان کمیته ملی المپیک به همراه اعضای هیئت اجرایی ظهر روز گذشته پس از برگزاری نشست هیئت اجرایی از فدراسیون بیماران خاص و پیوند اعضاء ضمن بازدید، با مسئولان و اعضای این فدراسیون دیدار و گفتگو کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، طاهره طاهریان نایب رئیس و کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ، فضل الله باقرزاده، علیرضا رحیمی، محمد علیپور، عبدی افتخاری، هادی ساعی در این بازدید حضور داشتند .
در این دیدار ابتدا رئیس کمیته ملی المپیک یاد و خاطره حضرت آیت الله هاشمی رفسنجانی در رشد و توسعه ورزش کشور و از زحمات تاسیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا را یاد آور شدند و از حضور فاطمه هاشمی در راس فدراسیون با روحیه خستگی ناپذیر و پیگیری های ایشان در عرصه ورزش بیماران خاص قدردانی نمودند و حضور طاهره طاهریان، شخص دوم کمیته ملی المپیک در هیئت رئیسه این فدراسیون را نشان از بنیان مستحکم مدیریتی این فدراسیون دانستند.
در ادامه طاهریان نایب رئیس کمیته ملی المپیک با قدردانی از فاطمه هاشمی به فعالیت های متعدد فدراسیون در ابعاد ملی و فرا ملی پرداختند و ضمن اشاره به میزان اعتبار و تعداد پرسنل بسیار محدود این فدراسیون، از توانایی های بسیار در حوزه قهرمانی و همگانی و پروژه های ورزشی متعدد که در طول سال و در ۶ گروه بیماران خاص برگزار می گردد، اشاره نمودند.
همچنین در ادامه این بازدید شهبازی نایب رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا ضمن قدردانی از حضور ریاست محترم کمیته ملی المپیک و هیئت همراه به ارائه گزارشی از برنامه های مصوب فدراسیون در قالب برنامه های عملیاتی مصوب تقویم ورزشی فدراسیون به اجرا درآمده است و در حال حاضر تمام برنامه ها تا این تاریخ اجرائی شده است.
در خاتمه، صالحی امیری ضمن قدردانی از فعالیت های فدراسیون، در خصوص افزایش اعتبار فدراسیون از سوی کمیته ملی المپیک قول مساعدت دادند.

۱۷ آذر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.