روز گذشته و با حضور نمایندگان کمیته ملی المپیک انجالم شد؛

نصب پلاک افتخار بر سردرب منزل دو المپین وزنه برداری و کشتی

نصب پلاک افتخار بر سردرب منزل دو المپین وزنه برداری و کشتی
به منظور ارج نهادن به مقام شامخ قهرمانان و افتخارآفرینان ورزش کشورمان، عصر روز گذشته پلاک افتخار دو المپین ، قهرمان و پیشکسوت کشتی جهان و المپیک، سید علی اکبر حیدری و محمد نصیری سرشت بر سردرب منزلشان نصب شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ بنا بر دستور رییس کمیته ملی المپیک و برای ارج نهادن به مقام شامخ المپین‌ها و افتخار آفرینان ورزش ایران ، پلاک افتخار محمد نصیری سرشت، المپین، قهرمان و پیشکسوت وزنه برداری جهان و المپیک و همچنین سید علی اکبر حیدری،  المپین، قهرمان و  پیشکسوت  کشتی کشورمان روز گذشته با حضور حسن رنگرز مشاور رئیس  کمیته و رئیس موزه ملی ورزش  و محمود عبدالهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک بر سردرب منزلشان در تهران نصب شد.
گفتنی است سید علی اکبرحیدری المپین و پیشکسوت کشتی آزاد کشورمان دارنده نشان برتر بازی‌های المپیک 1964 و نشان نقره بازی‌های آسیایی 1966است.
همچنین محمد نصیری سرشت، المپین و پیشکسوت وزنه برداری کشورمان نیز دارنده یک نشان طلا ، نقره  و برنز بازیهای المپیک و 5 نشان طلا ، یک نقره و دو برنز در مسابقات جهانی و سه نشان طلا و یک نقره بازی های آسیایی است.
‏ پیش از این نیز نمایندگان کمیته ملی المپیک با حضور در شهرستانهای مختلف با اهدا لوح تقدیر ، پلاک افتخار برخی دیگر از قهرمانان و المپینهای ورزش کشور را نصب کرده بودند.
با برنامه ریزی و رایزنی صورت گرفته توسط کمیته ملی المپیک مقرر است تا در سال آینده در نزدیکترین بوستان و پارک به منازل قهرمانان المپیک، سردیس این عزیزان ساخته و نصب گردد.
۱۰ آذر ۱۳۹۸ ۱۰:۴۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.