با حضور سید محمد شروین اسبقان برگزار شد؛مراسم معارفه دکتر خلیلیان به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی

با حضور سید محمد شروین اسبقان برگزار شد؛مراسم معارفه دکتر خلیلیان به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی

طی مراسمی با حضور سید محمد شروین اسبقیان، مدیرکل دفتر امور مشترک فدراسیون های ورزشی و شماری از مدیران وزارت ورزش و جوانان، دکتر مهرزاد خلیلیان رسما به عنوان سرپرست فدراسیون پزشکی ورزشی معرفی و از خدمات چهارساله دکتر غلامرضا نوروزی در راس این فدراسیون قدردانی شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، در این مراسم که صبح امروز(شنبه) در محل سالن جلسات فدراسیون پزشکی ورزشی برگزار شد، اسبقیان با اشاره به نقش مهم فدراسیون پزشکی ورزشی به عنوان یک فدراسیون پشتیبان اظهار داشت:این فدراسیون یک فدراسیون پشتیبان و مهم است و وظایف آن استراتژیک هستند. بحث مبارزه با دوپینگ، آسیب‌های ورزشکاران، پیشگیری و درمان و سلامت آنها در این فدراسیون انجام می‌شود. وقتی ورزشکاران و تیم‌ها صاحب مدال می‌شوند، اعضای این فدراسیون مثل سربازان گمنام هستند که تلاش زیادی انجام می‌دهند. فدراسیون پزشکی ورزشی باید تقویت و مورد توجه قرار بگیرد.
وی از خدمات دکتر نوروزی در راس این فدراسیون قدردانی کرد و با اشاره به شناخت سی ساله خود از دکتر خلیلیان، وی را از مدیران باتجربه و متعهد مجموعه ورزش کشور دانست.
در این مراسم دکتر نوروزی گزارشی از عملکرد فدراسیون پزشکی ورزشی در بخش های مختلف ارائه کرد و دکتر خلیلیان نیز طی سخنانی از تلاش همه خدمتگزاران ورزش کشور بویژه در عرصه پزشکی ورزشی قدردانی کرد و ابراز امیدواری کرد که فدراسیون پزشکی ورزشی بتواند انتظارات جامعه ورزش را به خوبی برآورده کند.
در پایان این مراسم لوح سپاس از طرف مدیرکل دفتر مشترک فدراسیون های ورزشی، سرپرست فدراسیون و کارکنان ستادی و استانی به دکتر نوروزی اهدا شد.

۹ آذر ۱۳۹۸ ۱۳:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.