طلای مستر پیشکسوتان جهان بر گردن رستمیان

طلای مستر پیشکسوتان جهان بر گردن رستمیان

نمایندگان تیم جوجیتسو در پیکارهای جهانی امارات به یک مدال طلا و یک نقره دست یافتند تا تعداد مدالهای ایران به عدد 4 برسد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در پایان رقابتهای قهرمانی جهان جوجیتسو در ابوظبی امارات، محمدحسن رستمیان در رده سنی پیشکسوتان که ۱۴۲ نفر شرکت کننده داشت با غلبه بر نماینده ازبکستان به مدال طلا رسید.
حبیب رنجبر در وزن منهای ۹۴ کیلوگرم نه وازا(جوجیتسو برزیلی) نیز در مسترز یک به مدال نقره دست یافت.
رنجبر در بازی اول حریف هلندی را برد و در ادامه مقابل نمایندگان فرانسه و اردن به پیروزی رسید و فینالیست شد. او در فینال مقابل نماینده کانادا نتیجه را واگذار کرد و به مدال نقره رسید.
پیش از این نیز محراب افسری در وزن 56- کیلوگرم جوانان(زیر 21 سال) استایل فایت و کیان علیزاده، نماینده وزن 50- کیلوگرم جوانان در استایل نه وازا( جوجیتسو برزیلی)، مدال برنز کسب کرده بودند.
سید امیر خوشبین(سرمربی)، یوسف جولانی و جواد شفیعی(مربی) هدایت ملی پوشان جوجیتسو را بر عهده داشتند.

گفتنی است پیش از آغاز رقابتها، اجلاس جهانی جوجیتسو با حضور نمایندگان کشورهای عضو jjif انجام شد که در جریان آن نمایندگان کشورمان چندکرسی مهم را به خود اختصاص دادند.
بر همین اساس سیدامیر خوش بین برای چهار سال دیگر در هیات رییسه فدراسیون آسیایی ابقاء شد. وی همچنین از سوی فدراسیون جهانی به عنوان رئیس کمیسیون ورزشی آسیا و عضو کمیته فایت جهانی نیز منصوب شد. عضویت در کمیته ضد دوپینگ فدراسیون جهانی موفقیت دیگری بود که در این اجلاس توسط جواد شفیعی پور برای ایران بدست آمد.
و بالاخره محمد حسن رستمیان رییس انجمن جوجیتسو ایران نیز به عنوان نایب رییس آسیای مرکزی انتخاب گردید.

۵ آذر ۱۳۹۸ ۱۴:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.