به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛سخنگوی کمیته‌ی بازی‌ها: تصویر درستی از بازی‌ها ارایه نمی‌شود!

در حالی که چهار روز از بازی‌های المپیک زمستانی ونکوور می‌گذرد انتقاد رسانه‌های بین‌المللی از نحوه برگزاری این بازی‌ها شدت گرفته است.


به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به ونکوور؛  در گزارش خبرگزاری فرانسه از ونکوور آمده که انتقاد شدید رسانه‌های بین‌المللی از برگزاری بازی‌های المپیک حتی باعث تعجب سران کمیته برگزاری بازی‌ها شده به نحوی که آنها مدعی شده‌اند رسانه‌ها چهره واقعی بازی‌ها را نشان نمی‌دهند.
لغو مسابقات رشته‌های مختلف به دلیل وضعیت آب و هوایی و همچنین کشته شدن لوژ سوار گرجستانی که بسیاری معتقدند به دلیل نادیده گرفتن مسائل ایمنی توسط کمیته برگزاری بازی‌ها رخ داده، باعث تشدید انتقادها شده است.
حتی محل استقرار مشعل بازی‌های المپیک هم جنجال‌های فراوانی را ایجاد کرده است. با این حال برگزارکنندگان بازی‌ها از این انتقادها شوکه شده‌اند و معتقدند رسانه‌ها تصویر درستی را از بازی‌ها ارائه نمی‌دهند.
رنی اسمیت والاده، سخنگوی کمیته برگزاری بازی‌های ونکوور می‌گوید: "بله، واقعا شوکه شده‌ایم چرا که تمام تلاش ما این است که سلامت ورزشکاران حفظ شود و آنها با رضایت کامل در مسابقات شرکت کنند. در مورد آب و هوا هم که نمی‌توانیم کاری انجام دهیم. از دید ما واکنش تماشاگران که از نزدیک یا از تلویزیون بازی‌ها را دنبال می‌کنند عالی بوده و برای کانادایی‌ها برگزاری بازی‌ها یک افتخار است که با موفقیت کامل هم همراه بوده است.
به گفته‌ی او این چنین چالش‌هایی برای میزبانان بازی‌های المپیک زمستانی اتفاق جدیدی نیست چرا که در سال 1988 هم به دلیل گرم شدن آب و هوا رشته‌های مختلف به تعویق افتاد.
۲۸ بهمن ۱۳۸۸ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.