رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد؛ایجاد شور ملی رویکرد فعالیت‌های فرهنگی المپیک

رئیس کمیته ملی المپیک تاکید کرد؛ایجاد شور ملی رویکرد فعالیت‌های فرهنگی المپیک

دومین نشست ستاد فرهنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو  در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از موسسه کمک به توسعه فرهنگ و هنر؛ در این نشست سید رضا صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک، مهم‌ترین هدف از فعالیت‌ها و رویدادهای فرهنگی و هنری در قبل، حین و بعد از بازی‌های المپیک در کشور را ایجاد شور ملی برشمرد و ابراز امیدواری کرد تمامی اعضای ستاد با تمام توان تعهدات و مسئولیت‌های خود را ایفا و مقدمات لازم برای این مهم را فراهم آورند.
صالحی امیری با اشاره به جایگاه المپیک، از المپیک 2020 به‌عنوان فرصتی ارزشمند برای ارائه تصویر سازنده از ایران زیبا و فرهنگ، تاریخ و هنر این سرزمین یاد کرد.
در این نشست امین عارف نیا مسئول فرهنگی کاروان المپیک ۲۰۲۰، گزارشی از روند تدوین هویت بصری کاروان ارائه کرد و گزارشی از اقدامات دبیرخانه این ستاد فرهنگی را نیز ارائه نمود.
در ادامه حمیدرضا قبادی مشاور معاون هنری وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به تشریح روند و اقدامات صورت گرفته پیرامون طراحی لباس کاروان المپیک ایران پرداخت.
در ادامه، اعضای ستاد فرهنگی المپیک ۲۰۲۰ نقطه نظرات خود پیرامون تولیدات فرهنگی، هنری، تصویری و چندرسانه‌ای، روند برگزاری رویدادهای مرتبط در شهرها و روستاهای کشور، سازوکار اعزام هواداران به توکیو و روش جلب حمایت و همکاری اصحاب فرهنگ و هنر را مطرح و برنامه‌ها و اقدامات دستگاه متبوع در این حوزه را تشریح کردند.
گفتنی است نشست ستاد فرهنگی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ توکیو، به ریاست سید رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک و با حضور علی دارابی معاون امور استان‌های سازمان صداوسیما، امین عارف نیا مسئول فرهنگی کاروان المپیک ۲۰۲۰، علیرضا تابش مدیرعامل بنیاد سینمایی فارابی، مهدی افضلی مدیرعامل بنیاد رودکی، سید محی‌الدین فاضلیان نماینده شهرداری تهران، سید حسین سیدزاده مدیرعامل صندوق اعتباری هنر، سیده مرضیه شفاپور دبیر کارگروه ملی ساماندهی مد و لباس و مدیران و نمایندگان دیگر سازمان‌ها در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

۴ آذر ۱۳۹۸ ۰۸:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.