اعضای تیم ملی بدمینتون بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک

اعضای تیم ملی بدمینتون بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک

ورزشکاران دعوت شده به تیم ملی بدمینتون بانوان در دو رده سنی بزرگسالان و جوانان در آزمونهای آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 9 ورزشکار دعوت شده به تیم ملی بدمینتون بانوان در دو بخش بزرگسالان و جوانان که مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه فجر را در بهمن ماه سال جاری پیش رو دارند، به منظور ارزیابی آمادگی جسمانی خود و در حضور گلناز فائزی مربی این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.
اردونشینان این تیم که بهترین و رنکینگ داران این رشته ورزشی در مسابقات داخلی می باشند، از هفته آینده اردوهای تمرینی و چرخشی خود را آغاز خواهند کرد.
طبق هماهنگی های انجام گرفته شهرهای کرمان، کرمانشاه، تبریز و تهران میزبان اردوهای آماده سازی تیم ملی بدمینتون بانوان می باشند که تاریخ دقیق و ترتیب میزبانی این شهرها متعاقباً از سوی فدراسیون بدمینتون اعلام خواهد شد.
حنان کبیری، حاجر کبیری و پگاه کامرانی از رده سنی بزرگسالان و یگانه تفرشی، رمینا تاجیک، پریا اسکندری، نسیم صفایی، نرگس افشاری و حنانه یعقوب زاده در رده سنی جوانان دعوت شدگان به اردوی تیم ملی بدمینتون بانوان را تشکیل می دهند که صبح امروز در آزمون های ذکر شده حضور یافتند.
گفتنی است علاوه بر گلناز فائزی، فریبا جلالیان و سیمین مهدوی دیگر مربیان این تیم را تشکیل می دهند.


۲۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.