به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛عدم گفتگوی اسکی باز زن ایرانی با شبکه BBC

به گزارش خبرنگار اعزامی به ونکوور؛عدم گفتگوی اسکی باز زن ایرانی با شبکه BBC
مرجان کلهر اسکی باز زن ایرانی حاضر در بیست و یکمین دوره بازیهای المپیک زمستانی ونکوور 2010 از گفتگو با شبکه BBC خود داری کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به ونکوور، مرجان کلهر پرچمدار کاروان ایران در بازی های 2010 و نخستین بانوی محجبه ایرانی در بازی های المپیک زمستانی هم چنان مورد توجه رسانه هایی گروهی دنیا است.
کلهر که از ابتدای حضورش در دهکده بازی های المپیک زمستانی 2010 ونکوور توجه رسانه های جهان را به خود جلب کرده است با درخواست‌های متعدد شبکه های تلویزیونی و خبرگزاری ها برای انجام گفت وگو روبرو شده است.
به دنبال درخواست های متعدد رسانه ها عصر سه شنبه، کلهر با حضور در محل اقامت نمایندگان رسانه ای ایران در بازی های المپیک ونکوور با خبرگزاری رویترز و US TODAY گفت و گو کرد.
اغلب سوالات خبرنگاران این رسانه ها در مورد نحوه فعالیت ورزشی کلهر در ایران، پرچمداری ایران در المپیک، وضعیت ورزش بانوان در ایران و حضور در المپیک زمستانی به عنوان نخستین دختر ایرانی بود.
کلهر همچنین در محل دهکده بازی ها در برنامه گفت و گو با یکی از خبرگزاری های آلمان شرکت کرد. همچنین مسوولان کاروان ایران به دنبال ممنوعیت گفت و گو با BBC با انجام مصاحبه مرجان کلهر با این رسانه مخالفت کردند.
بنابراین گزارش، شبکه تلویزیون کانادا (CTV) که 24 ساعته به پخش برنامه های المپیک اختصاص دارد با دعوت از مرجان کلهر قصد انجام گفت و گو با وی در استودیو این شبکه را داشت که به دلیل تداخل این برنامه با گفت و گوی کلهر با رویترز و US TODAY حضور پرچمدار ایران در این برنامه منتفی شد.
۲۸ بهمن ۱۳۸۸ ۰۹:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.