​مراسم افتتاحیه نخستین دوره رقابت‌های کبدی جوانان جهان برگزار شد

​مراسم افتتاحیه نخستین دوره رقابت‌های کبدی جوانان جهان برگزار شد

مراسم افتتاحیه نخستین دوره رقابت‌های کبدی جوانان جهان با حضور ۲۰۰ ورزشکار از ١٣ کشور جهان در جزیره کیش برگزار شد.
مراسم افتتاحیه از ساعت ١٧ در سالن چندمنظوره مجموعه ورزشی المپیک کیش با حضور تیم‌های شرکت‌کننده و تماشاگران برگزار شد. در این مراسم پس از تلاوت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران، تیم‌ها با در دست داشتن پرچم‌های کشور خود رژه رفتند.
مرتضی بانک مشاور رییس جمهور و دبیر شورای عالی منطقه آزاد کیش و همچنین عباس اورسجی رییس فدراسیون کبدیاز کشورهای حاضر در این رقابت‌ها قدردانی کردند.
نخستین دوره رقابت‌های کبدی جوانان جهان از امروز (دوشنبه) در کیش آغاز شد و ۲۰۰ ورزشکار از ١٣ کشور جهان به مدت پنج روز با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.
مالزی، ترکمنستان، تایلند، ایران، پاکستان، دانمارک، آذربایجان، چین تایپه، بنگلادش، افغانستان، سریلانکا، عراق و کنیا تیم‌های حاضر در این مسابقات هستند و تیم هند نیز از حضور در این رقابت‌ها انصراف داده است.
ایران در گروه اول قرار دارد که باید به مصاف تایلند، ترکمنستان و مالزی برود. نخستین دیدار ملی‌پوشان امروز از ساعت ۱۸ مقابل تایلند آغاز شد. تیم ایران فردا (سه‌شنبه) در دومین دیدار خود به مصاف ترکمنستان خواهد رفت.
امیرحسین بسطامی، محمدرضا شادلو، علی اصغر وفایی، امین قربانی، حمیدرضا اکرمی، میلاد احمدی، وحیدرضایی مهر، محمدرضا کلودراهنگی، میلاد جباری، رضا میرباقری، آرش اکبری، امید خجسته اعضای تیم جوانان کبدی ایران را تشکیل می‌دهند. سیدجواد موسوی به عنوان سرمربی کبدی‌کاران را در این مسابقات همراهی می‌کند.
رقابت‌های کبدی جوانان جهان از ۲۰ تا ۲۵ آبان به میزبانی ایران در کیش برگزار می‌شود.

 

۲۰ آبان ۱۳۹۸ ۲۰:۱۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.