دیدار نماینده فدراسیون جهانی اسکیت رولبال باسرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک

دیدار نماینده فدراسیون جهانی اسکیت رولبال باسرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک
میترا حیاتی نماینده فدراسیون جهانی اسکیت رولبال با کیکاوس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک و پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در نشست حیاتی نماینده فدراسیون جهانی اسکیت رولبال با  مسئولان کمیته ملی المپیک که صبح امروزدر سالن تشریفات کمیته ملی المپیک برگزار شد کیکاووس سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ، پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی، بهمن محمد رضایی رئیس فدراسیون اسکیت، مجید هنرجو نایب رئیس فدراسیون، مریم وفاخواه نایب رئیس امور بانوان فدراسیون اسکیت علیرضا نصیری دبیر فدراسیون و مهدی پاکرو رئیس انجمن اسکیت رولبال حضور داشتند.
در این نشست "میترا حیاتی" نماینده فدراسیون جهانی رولبال ضمن ابراز خوشحالی از شرایط رولبال در کشورمان توضیحاتی درباره قوانین به عضویت درآمدن کشورها برای المپیکی شدن رولبال ارائه کرد و افزود: با توجه به عملکرد خوب اسکیت بازان ایرانی آنان توانایی کسب کاپ جهانی  را دارند که امیدوارم با تشکیل فدراسیون رول بال که از قوانین اصلی برای شرکت در مسابقات جهانی است بتوانند به این مهم دست یابند.
سعیدی سرپرست دبیرکلی کمیته ملی المپیک ضمن خوشامدگویی به نماینده فدراسیون جهانی رولبال گفت: سیاست کمیته ملی المپیک حمایت ازرشته های ورزشی و ورزشکاران در چارچوب اختیارات و قوانین کشور است که در حیطه همین چارچوب هرگونه حمایتی لازم باشد از رشته رولبال نیز خواهیم داشت.

در ادامه نشست پیمان فخری رئیس مرکز نظارت بر تیم های ملی نیز با پاره ای از توضیحات برخی از قوانین فدراسیون جهانی رولبال برای کشورها را که منجر به ورود این رشته به المپیک می داند را دور از دسترس خواند و از "حیاتی" نماینده فدراسیون جهانی رولبال خواست تا دلایل و نقطه نظرات  ما را به رئیس فدراسیون جهانی انتقال دهد .
در پایان این نشست نماینده فدراسیون جهانی رولبال تندیس فدراسیون جهانی را به دبیرکل کمیته ملی المپیک تقدیم کرد.
لازم به ذکر است که نماینده فدراسیون جهانی پس از این نشست به همراه مسئولان فدراسیون اسکیت از موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک کشورمان بازدید کردند.

 

۱۹ آبان ۱۳۹۸ ۱۱:۵۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.