برگزاری کارگاه آموزشی دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی در همایش ورزش پاک

برگزاری کارگاه آموزشی دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی در همایش ورزش پاک

جلسه اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک در مرکز پزشکی ورزشی این مجموعه برگزار شد. 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، این جلسه با حضور دکتر محمد حسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی، دکتر مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی، دکتر سید‌شمس‌الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، دکتر محمدرضا محمودخانی مسئول آکادمی ملی پارالمپیک و دکتر مهدیه پیرانی دانشجوی دکترای آسیب شناسی ورزشی برگزار شد.
اعضای دپارتمان که از اردیبهشت ماه 1398 فعالیت رسمی خود را آغاز کرده اند، در این جلسه پیرامون بررسی و نقد کارگاه پیشگیری از آسیب های ورزشی ویژه مربیان بدنساز که توسط دپارتمان مذکور در اواخر مهرماه برگزار شد و برنامه بازدید علمی دانشجویان آسیب ورزشی و حرکات اصلاحی از آکادمی ملی المپیک که با مدیریت دکتر تقوی انجام خواهد گرفت به بحث و تبادل نظر پرداختند.
همچنین برگزاری کارگاهی با عنوان روش های عملی و کاربردی پیشگیری از آسیب های ورزشی در همایش ورزش پاک که توسط دکتر علیزاده مسئول دپارتمان انجام خواهد گرفت و هماهنگی های لازم در رابطه با دعوت از اساتید گرایش حرکات اصلاحی و آسیب شناسی ورزشی برای حضور در این همایش، از دیگر موضوعاتی بود که در جلسه صبح امروز عنوان شد.
شایان ذکر است همایش ورزش پاک طی روزهای 22 لغایت 23 آبان ماه سال جاری توسط کمیسیون همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک برگزار خواهد شد. روز نخست این همایش در سالن همایش های آکادمی ملی المپیک و روز دوم در محل کمیته ملی المپیک برگزار می شود.

۱۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۰۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.