آکادمی ملی المپیک برگزار می کند:کارگاه روش های نوین تمرینات قدرتی

آکادمی ملی المپیک برگزار می کند:کارگاه روش های نوین تمرینات قدرتی

بخش تمرینات قدرتی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری کارگاهی با عنوان روش های نوین تمرینات قدرتی کرده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بی‌تا سبزی کارشناس مرکز سنجش آکادمی که در کنار دکتر امیر حاجی قاسم مسئولیت برگزاری کارگاه مذکور را برعهده دارد گفت: در این کارگاه یک روزه که از 10 امتیاز پیش نیاز حضور در آزمون ورودی دوره عالی مربیگری بدنساز آکادمی برخوردار است، شرکت کنندگان با انواع روش های نوین تمرینات قدرتی زیر نظر کارشناسان این مبحث آشنا می شوند.
وی در خصوص موضوعاتی که در طی این کلاس به آنها پرداخته خواهد شد گفت: فیزیولوژی تمرینات قدرتی، آشنایی با انواع روش های تمرینات قدرتی و روش های نوین تمرینات قدرتی، آشنایی با طراحی تمرینات قدرتی و آشنایی با روش های تمرینات هایپرتروفی، مهمترین موضوعات این کارگاه را تشکیل خواهند داد.
اسامی اساتید این کارگاه و مباحثی که برای شرکت کنندگان ارائه خواهند داد به شرح زیر است:
تأثیر تمرینات قدرتی در بهبود عملکرد حرکات سرعتی و انفجاری و تأثیر تمرینات قدرتی در سازگاری عصبی عضلانی توسط دکتر حمید آقا علی نژاد، (B.W)/TRX, BFR، تمرین با تراباندها، (F.W) توسط سامان اسکندری، تمرینات قدرتی در فصل آماده سازی عمومی و تمرینات قدرتی در فصل آماده سازی اختصاصی توسط مهدی چراغی، سازگاری ساختاری، حجیم سازی عضلانی و توسعه عضلانی توسط دکتر حمید رجبی.
شایان ذکر است آکادمی ملی المپیک در سال 1398 اقدام به طراحی و اجرای کارگاه‌ها و دوره های آموزشی مختلفی برای مربیان و ورزشکاران رشته های مختلف ورزشی و همچنین علاقمندان به حوزه های مختلف علوم ورزشی نموده است که علاقمندان شرکت در دوره های پیشرفته مربی بدنساز آکادمی برای حضور در دوره های عالی، نیازمند جمع آوری امتیازات لازم از طریق حضور در کارگاه ها و دوره های آموزشی مقدماتی می باشند.
از علاقمندان شرکت در کارگاه مذکور دعوت می‌شود تا جهت ثبت‌نام به سایت آکادمی ملی المپیک به نشانی www.academy.olympic.ir مراجعه نموده و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن‌ 26216211 تماس حاصل نمایند. در خصوص بروز مشکل در فرآیند ثبت نام با شماره 26216195 تماس حاصل شود.

۱۴ آبان ۱۳۹۸ ۱۶:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.