رضا کیانیان :هنرمندان با جایگاه مردمی که دارند می توانند همکاری های ارزنده ای را با موزه ملی ورزش ، المپیک و پارالمپیک داشته باشند

رضا کیانیان :هنرمندان با جایگاه مردمی که دارند می توانند همکاری های ارزنده ای را با موزه ملی ورزش ، المپیک و پارالمپیک داشته باشند

رضا کیانیان هنرمند مطرح و پرآوازه سینمای کشورمان امروز در محل کمیته ملی المپیک حضور یافت و ضمن بازدید از موزه ملی ورزش ،المپیک ،پارالمپیک با حسن رنگرز مشاور ریاست کمیته ملی المپیک و مدیر موزه ملی ورزش، دیدار و گفتگو کرد .
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از روابط عمومی موزه ملی ورزش؛در ابتدای این دیدار حسن رنگرز با اشاره به تلاشهای صورت گرفته در رابطه با تاسیس موزه ملی ورزش گفت : موزه ملی ورزش تازه در ابتدای فعالیتهای خود  می باشد  و  برای رسیدن به شرایط ایده ال مسیر طولانی در پیش دارد.
وی افزود :همکاری چهره های شاخص و پیشکسوت ورزشی و هنری میتواند  گامهای رسیدن به شرایط ایده ال برای موزه ملی ورزش  را تسریع بخشیده و به ارتقا کمی و کیفی آن کمک شایانی کند .
رضا کیانیان  چهره نام آشنای سینما و تئاتر کشور نیز در این گفتگو با اشاره به تاثیر ارزشمند موزه در آشنایی نسل جوان با تاریخچه و افتخارات ورزش کشورمان گفت : یک تیم کامل و متبحر هنری  که من با آنها همکاری دارم آمادگی کامل دارند که در صورت لزوم با مسئولین رده اول ورزش کشور همکاری کرده و بهترین  و ایده ال ترین شرایط  کیفی و زیباشناسانه را برای موزه ملی ورزش ، به عنوان گنجینه ورزش کشور فراهم سازند .
وی افزود :این امر مستلزم آن خواهد بود که محدودیت مکانی کنونی در مورد موزه با توجه به حجم بسیار زیاد گنجینه ها و افتخارات ورزش کشورمان برداشته شده و در فضای سیع تری موزه ملی ورزش استقرار یابد .
وی ادامه داد :دکتر صالحی امیری ریاست کمیته ملی المپیک  با سبقه ای که در زمینه مدیریت های هنری دارد و همچنین به دلیل  جایگاه کنونی شان در ورزش کشور، بخوبی با ارزشهای موزه ملی ورزش آشنا بوده و قطعا میتوانند با بهره گیری از نیروهایی متخصص و فراهم سازی شرایط مناسب ،زمینه لازم را برای توسعه همه جانبه موزه فراهم کنند.
وی در خاتمه گفت:هنرمندان با  توجه به تخصص و همچنین جایگاه مردمی که دارند میتوانند همکاریهای ارزنده را در تمامی زمینه ها با گروه اجرایی موزه  ملی ورزش داشته باشند .
شایان ذکر است:که در این دیدار جواد حمیدی مسِئول گنجینه و مسعود موسوی مدیر روابط عمومی موزه ملی ورزش هم حضور داشتند.

۸ آبان ۱۳۹۸ ۱۰:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.