تکواندو بین المللی صربستان؛تیم ملی ایران با شش مدال نایب قهرمان شد

تکواندو بین المللی صربستان؛تیم ملی ایران با شش مدال نایب قهرمان شد
رقابتهای بین المللی تکواندو صربستان با نایب قهرمانی تیم ملی کشورمان در بلگراد به پایان رسید.
 
 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو ، این دوره از مسابقات روز گذشته با حضور ۲۸۵ تکواندوکار از ۴۳ کشور به میزبانی صربستان در بلگراد برگزار شد که در نهایت تیم ملی ایران با دو طلا، یک نقره و سه برنز عنوان نایب قهرمانی را به خود اختصاص داد. مکزیک با ۳ مدال طلا، یک نقره و ۲۴ امتیاز قهرمان شد و استرالیا با ۲ مدال طلا و ۱۴ امتیاز بر سکوی سومی ایستاد.
 
سروش احمدی ومیرهاشم حسیینی دو طلا، آرمین هادی پور یک نقره، فرزان عاشورزاده، سعید رجبی و سجاد مردانی هم سه مدال برنز برای تیم ملی کشورمان در این مسابقات بدست آورند. 
 
بر همین اساس سروش‌احمدی در وزن ۶۸- کیلوگرم کار خورد را برتری ۱۵ بر ۹ مقابل «مورات باسوملی» از ترکیه آغاز کرد و با انصراف نماینده صربستان و برتری ۱۹ بر ۵ مقابل «زین الدین بگاج» از مونته نگرو راهی دیدار نهایی شد و در این مرخله هم  ۱۹ بر ۵ برابر «میشایل بریم» از لهستان را شکست داد و به نشان طلا دست یافت.
 
میرهاشم حسینی نیز که به صلاح کادر فنی در وزن ۷۴- کیلوگرم به میدان رفت بعد از یک دور استراحت، «ساکوم کوتای»  از صربستان را ۲۲ بر ۲ شکست داد و در ادامه  «دمیر فجزیس» دیگر تکواندوکار میزبان را  ۳۲ بر ۵ را شکست داد و راهی دیدارنهایی شد و در در مبارزه پایانی با امتیاز طلایی «آرتیوخوف» از روسیه را از پیش رو برداشت و طلا گرفت. 
 
آرمین هادی پور در  وزن ۵۸- کیلوگرم نیز دور نخست را با قرعه استراحت پشت سر گذاشت و در ادامه  «الکساندر باتولو» از صربستان را ۲۲ بر ۱۱ ،«مگمدوف» از روسیه را ۲۲ بر یک و «خلیل محمد» از تونس را ۱۲ بر ۱۰ شکست داد و  به دیدار نهایی راه یافت و در این مرحله ۲۲ بر ۱۶ نتیجه را به «نفاتی» دیگر تکواندوکار تونسی واگذار کرد و به مدال نقره رسید.
 
فرزان عاشورزاده در وزن ۶۳- کیلوگرم ابتدا ۲۰ بر ۴  «اسیمیکوف» از لهستان  را شکست داد و در ادامه ۱۶ بر ۴ «چیهی» از تونس  را شکست داد و در مرحله نیمه نهایی نتیجه را ۲۳ بر ۱۵ به «گلاسنویک» از کرواسی واگذار کرد و برنز گرفت. 
 
در وزن ۸۷+ کیلوگرم تیم کشورمان دو نماینده داشت. سجاد مردانی پس از یک‌دور استراحت،«گئورگیوسکی» از  مقدونیه را  ۱۸ بر ۱۴ شکست داد و سپس در نیمه نهایی برابر «اسزافرسکی» از لهستان ۱۴ بر ۶ باخت و به نشان برنز رسید. سعید رجبی نیز ابتدا «پیوتر هاتوسکی» از  لهستان را ۱۱ بر ۵ از پیش رو برداشت و در ادامه برابر «کارلوس سانسورس» از مکزیک با نتیجه ۷ بر ۶ باخت و روی سکوی سوم ایستاد.
 
به نفرات اول تا سوم این دوره از مسابقات به ترتیب ۱۰، ۶ و ۳.۶۰  امتیاز در رنکینگ المپیک تعلق می گیرد.
۶ آبان ۱۳۹۸ ۰۹:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.