دبیرکل آنوک به دنبال معرفی میزبان دومین دوره بازیهای جهانی ساحلی

دبیرکل آنوک به دنبال معرفی میزبان دومین دوره بازیهای جهانی ساحلی

گانیلا لیندبرگ، دبیرکل انجمن کمیته های ملی المپیک، آنوک، طی سخنرانی خود در اجلاس مجمع عمومی این نهاد بین المللی اظهارامیدواری کرد تا میزبان دومین دوره بازی های جهانی ساحلی آنوک در سال 2020 معرفی گردد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  اینساید دگیمز؛ گانیلا لیندبرگ، دبیرکل آنوک طی مجمع عمومی آنوک که در خاتمه بازی های جهانی ساحلی در دوحه برگزار گردید ضمن تقدیر از تلاش کشور قطر بعنوان میزبان شایسته این رویداد اظهار امیدواری کرد تا دور دوم بازی های جهانی ساحلی نیز در سال آینده مشخص و اعلام گردد.
وی با تاکید بر عقب نشینی سن دیه گو از میزبانی این رویداد و درنتیجه اجبار به جاگزینی میزبان جدید، شایستگی و تلاش مضاعف قطر در بازه زمانی کوتاه تا برگزاری مسابقات را مورد توجه و تمجید قرارداد.
وی در خصوص نتایج و تجربیات کسب شده از بازی های جهانی ساحلی در دوحه اظهارداشت:"اکنون زمان بررسی و تحقیق است و ما از کلیه ورزشکاران و فدراسیونهای بین المللی برای شناخت نقاط قوت و ضعف نظرسنجی و تحقیق خواهیم کرد. کشورهای زیادی درخواست میزبانی برای دور دوم این رویداد را ارائه نموده اند و تا فوریه سال 2020 به جمع بندی و معرفی میزبان این رویداد خواهیم رسید".

۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۴۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.