دکتر نوروزی:بیش از ۳ هزار نفر در کنگره سراسری پزشکی ورزشی تحت آموزش قرار گرفتند

دکتر نوروزی:بیش از ۳ هزار نفر در کنگره سراسری پزشکی ورزشی تحت آموزش قرار گرفتند

رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی و دبیرکل ستاد ملی مبارزه با دوپینگ با اعلام تحقق اهداف از پیش تعیین شده برای برگزاری چهاردهمین کنگره سراسری پزشکی ورزشی و نمایشگاه تجیهزات پزشکی، گفت: خوشبختانه در جریان این کنگره بیش از ۳ هزار نفر آموزش های تخصصی در زمینه های مرتبط با پزشکی ورزشی را فرا گرفتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک  و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، این کنگره سه روزه در شرایطی عصر روز جمعه در کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به کار خود پایان داد که دکتر غلامرضا نوروزی در این خصوص، گفت: کنگره های پزشکی ورزشی فدراسیون هر دو سال یک بار برگزار می شود و کنگره چهاردهم  با استقبال خوبی از طرف پزشکان، مربیان، ورزشکاران و دانشجویان همراه بود و طی آن ۱۰۲ سخنران در قالب سخنرانی و پنل و کارگاه و ۱۲ مقاله به صورت پوستر ارائه و ۱۹ کارگاه کاربردی برگزار شد و در مجموع بیش از ۳ هزار نفر تحت آموزش قرار گرفتند.
وی افزود: یکی از تفاوت های این کنگره با کنگره های گذشته این بود که سعی کردیم از تعداد سخنرانی ها و کارهای تکراری کاسته و به مباحث کاربردی تر بپردازیم که با استقبال خوبی همراه بود و شاهد بودیم که حتی تا روز آخر تمام کارگاه ها با استقبال بالای علاقه مندان همراه بود.
دکتر نوروزی خاطر نشان کرد: در برخی کارگاه ها و سمینارها بیش از ۶۰۰، ۷۰۰ نفر حضور داشتند که این مهم نشان از برگزاری هدفمند بود و خوشبختانه با وجود استقبال بالا، نظم خوبی بر روند برگزار حاکم  بود و بدون هیچ گونه وقفه ای تمام برنامه های از پیش تعیین شده اجرا شدند.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی با قدردانی از فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، انجمن علمی پزشکان ورزشی و شرکت گروه مشاورین تمشکین راد با مدیریت مهندس مصطفی هاشمی طبا، افزود: این عزیزان در برگزاری این کنگره نقش مهمی ایفا کردند و قدردان آنها هستیم.
دکتر نوروزی در خصوص نمایشگاه تجیهزات پزشکی گفت: این نمایشگاه با رویکرد حمایت از تولید ملی برگزار شد و خوشبختانه در این بخش نیز شاهد استقبال بالای تولید کنندگان و همچنین بازدید کنندگان بودیم.
رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی خاطرنشان کرد: با وجود موفقیت های چشمگیر کنگره قطعا در روزهای آینده نشست های کارشناسی و آسیب شناسی لازم را برگزار خواهیم کرد تا در دوره های آتی کنگره های پزشکی ورزشی از نقطه نظر کیفی و کمی همچنان سیر صعودی داشته باشند.

۲۸ مهر ۱۳۹۸ ۰۷:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.