در ادامه مسابقات جام ملت های آسیا؛تیم هندبال ایران به ژاپن هم باخت

در ادامه مسابقات جام ملت های آسیا؛تیم هندبال ایران به ژاپن هم باخت
تیم ملی هندبال ایران در سومین دیدار خود در دور دوم رقابت‌های جام ملت‌های آسیا مغلوب ژاپن شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، تیم های راه یافته به مرحله دوم رقابت های هندبال جام ملت های آسیا شب گذشته (دوشنبه) آخرین دیدار خود را در این مرحله برگزار کردند و تیم های صعود کننده به دور بعد مشخص شدند.
در نخستین دیدار شب گذشته سوریه و کره جنوبی به مصاف هم رفتند که در این مسابقه همانطور که پیش بینی می شد مدافع عنوان قهرمانی توانست با نتیجه 35 بر 25 سوریه را از پیش رو برداشت. تیم کره حنوبی با این نتیجه با 6 امتیاز به عنوان تیم اول گروه F راهی دور بعد شد.

در ادامه مسابقات این شب لبنان و بحرین برابر هم صف آرایی کردند. در این دیدار با وجود اینکه تیم لبنان از حمایت هواداران خود بهره می برد بازی را با نتیجه 36 بر 18 به حریف خود واگذار کرد تا بحرین هم به عنوان تیم دوم گروه F راهی مرحله نیمه نهایی شود.
پس از این دیدار دو تیم عربستان و قطر با هم مسابقه دادند که این رقابت با نتیجه تساوی 26 بر 26 به اتمام رسید. عربستان با وجود این تساوی به عنوان تیم نخست گروه E راهی مرحله بعد شد. قطری ها پیش از این بازی امید زیادی داشتند بتوانند به عنوان تیم دوم راهی مرحله بعد شوند که با کسب این نتیجه از رسیدن به مرحله نیمه نهایی بازماندند.

در آخرین دیدار این شب، تیم های ایران و ژاپن به مصاف هم رفتند که در این دیدار ملی پوشان ایران با نتیجه 36 بر 23 بازی را به حریف چشم بادامی خود واگذار کرد تا ژاپن با کسب 4 امتیاز به عنوان تیم دوم این گروه به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کند. ایران پیش از این نیز برابر قطر و عربستان مغلوب شده بود.
۲۷ بهمن ۱۳۸۸ ۰۹:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.