کمیته ملی المپیک برگزار می کند؛ مراسم جشن خداحافظی 4 اسطوره ورزش ایران

کمیته ملی المپیک برگزار می کند؛ مراسم جشن خداحافظی 4 اسطوره ورزش ایران
کمیته ملی المپیک کشورمان در نظر دارد در آستانه میلاد رسول اکرم(ص) مراسم ویژه ای را تحت عنوان "جشن خداحافظی 4 اسطوره ورزش ایران" برگزار نماید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، کمیته ملی المپیک کشورمان با در نظر گیری موفقیت های پی در پی ورزشکاران رشته های مختلف بخصوص 4 رشته کشتی، وزنه برداری،تکواندو و فوتبال که طی سالیان گذشته موفقیت های بی شماری را برای ورزش کشورمان بدست آورده اند تصمیم گرفت از 4 اسطوره این رشته که در سالهای اخیر از دنیای قهرمانی خداحافظی کرده اند مراسم ویژه ای را تحت عنوان "جشن خداحافظی اسطوره های ورزش ایران" بر پا نماید.


بر اساس این گزارش، در این مراسم که با همکاری شبکه سوم سیما،شرکت خودرو سازی سایپا و تعاونی اعتبار مولا الموحدین و در آستانه میلاد خاتم النبیین در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برگزار خواهد شد به علیرضا حیدری مرد شش مداله کشتی ایران،حسین رضازاده دارنده 2 مدال طلای المپیک و قهرمان چندین سال پیاپی جهان،هادی ساعی پرافتخارترین ورزشکار کشورمان و علی دایی آقای گل جهان و سرمربی فعلی تیم ملی فوتبال کشورمان به پاس سالها موفقیت و کسب مدال در میادین بین المللی بخصوص بازیهای آسیایی و المپیک، هدایای ارزنده ای اهدا خواهد شد.
گفتنی است،در این مراسم، مسئولین کمیته ملی المپیک از اولین مربیان سازنده این 4 قهرمان نیز تقدیر و تجلیل بعمل خواهمد آورد.
لازم به ذکر است، این مراسم از ساعت 18 روز دوشنبه در تالار وزنه برداری مجموعه ورزشی آزادی تهران برپا خواهد شد.


۱۷ اسفند ۱۳۸۷ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.