پایان روز دوم لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو؛شانس کسب 7 مدال طلا و برنز برای نمایندگان ایران

پایان روز دوم لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو؛شانس کسب 7 مدال طلا و برنز برای نمایندگان ایران

در روز پایانی ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو 7 نماینده ایران برای کسب مدال طلا برنز به روی تاتامی می روند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت سایت فدراسیون کاراته، پرونده روز دوم ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو بسته شد و چهار نماینده ایران راهی دیدار نهایی و رده بندی شدند.
امروز در کومیته بانوان وزن 61- کیلوگرم، رزیتا علیپور با غلبه بر حریفانی از سوئیس، صربستان، فرانسه، مراکش و مصر فینالیست شد تا فردا برای کسب مدال طلا به مصاف هایا جوما از کانادا برود.
در کومیته مردان وزن 84- کیلوگرم، ذبیح الله پورشیب کاپیتان تیم ملی در مرحله نیمه نهایی 5 بر یک جسی داکوستا از فرانسه را مغلوب کرد و فینالیست شد. او برای کسب مدال طلا فردا رودرروی ریاتارو آراگا ژاپنی قرار خواهد گرفت. پورشیب پیش از نیمه نهایی برابر حریفانی از برزیل، اسپانیا و صربستان پیروز شد.

در کومیته مردان وزن 84+ کیلوگرم، سجاد گنج زاده با غلبه بر مهدی فیلالی از فرانسه جواز حضور در فینال را کسب کرد. گنج زاده هم فردا برای کسب طلا به مصاف گوگیتا آرکانیا از گرجستان می رود. ملی پوش ایران در وزن 84+ پیش از نیمه نهایی مقابل کاراته کاهای کرواسائو، الجزایر و شیلی پیروز شد.

و بالاخره اینکه در کومیته بانوان وزن 68+ کیلوگرم، حمیده عباسعلی پس از برتری برابر نمایندگان روسیه، آذربایجان و بلژیک در نیمه نهایی به مصاف یومی یوکوزا از ژاپن رفت و یک بر صفر شکست خورد تا فردا برای کسب مدال برنز به روی تاتامی برود.

در روز نخست ششمین مرحله لیگ برتر کاراته وان 2019 در مسکو هم سارا بهمنیار در وزن 50- راهی فینال شد و طراوت خاکسار در وزن 55- و بهمن عسگری در وزن 75- نیز جواز حضور در دیدار رده بندی را کسب کردند.

بدین ترتیب در روز پایانی مسابقات (فردا) 7 نماینده ایران برای کسب مدال به روی تاتامی می روند. از این 7 کاراته کا، 4 بازیکن برای کسب مدال و 3 بازیکن برای کسب مدال برنز رقابت خواهند کرد.

۱۳ مهر ۱۳۹۸ ۲۰:۲۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.