برگزاری نشست کمیسیون روان شناسی ورزشی

برگزاری نشست کمیسیون روان شناسی ورزشی

نهمین نشست کمیسیون روان شناسی ورزشی کمیته ملی المپیک امروز چهارشنبه 10 مهر در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ محمد کاظم واعظ موسوی رئیس کمیسیون روان شناسی ورزشی در پایان نهمین نشست این کمیسیون گفت: این نشست با حضور اکثریت اعضای کمیسیون و با محوریت تصمیم گیری درباره جزئیات همایش ملی "مداخلات روان شناختی در ورزش حرفه ای" برگزار شد.
وی تاکید کرد همایش مداخلات روان شناختی در ورزش حرفه ای، شبیه سایر همایش هایی که در دانشگاه ها برگزار می شود، نیست،چراکه به جای پرداختن به جنبه های نظری روان شناسیT ما بر کاربرد و جنبه های عملی روان شناسی ورزشی تاکید می کنیم و نام همایش هم به همین دلیل نام کاربردی انتخاب کردیم.
این همایش در چهار پنل تخصصی برگزار می شود و به زندگی حرفه ای ورزشکاران، ویژگی های روان شناختی ورزشکاران و اثر بخشی مداخلات روان شناختی در موفقیت ورزشی ورزشکاران  و در واقع تمام مواردی که ورزشکار حرفه ای به آن نیاز دارند، می پردازد.
وی ادامه داد: باتوجه به اهمیت موضوع در نشست امروز درباره چگونگی اداره پنل ها و اینکه از چه ورزشکار و روءسای فدراسیون ها برای ارائه تجربیات خودشان به این همایش دعوت کنیم تبادل نظر شد و در خصوص چگونگی جمع بندی مطالب برای اینکه به بهترین نحو مورد استفاده جامعه ورزش قرار بگیرد به طور مفصل به بحث و بررسی پرداختیم.

۱۰ مهر ۱۳۹۸ ۱۲:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.