برای حضور در بازیهای جهانی ساحلی؛برگزاری نشست هماهنگی سرپرستان بازی های ساحلی جهانی 2019

برای حضور در بازیهای جهانی ساحلی؛برگزاری نشست هماهنگی سرپرستان بازی های ساحلی جهانی 2019

نشست هماهنگی سرپرستان بازی های ساحلی جهانی قطر با حضور نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک و پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی به بازیهای ساحلی جهانی برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در این نشست پیمان فخری سرپرست کاروان اعزامی ایران به بازی های جهانی ساحلی قطر ، دکتر تقوی پزشک کاروان، موسوی زاده معاون سرپرست کاروان، حمیدرضا سلامی مدیر تشریفات کمیته ملی المپیک، محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک و مهدی چراغی دیگر عضو کادر سرپرستی کاروان به همراه برخی ازسرپرستان و مربیان فدراسیون های فوتبال، کشتی و کاراته  حضور داشتند.
پیمان فخری در ابتدای نشست ضمن خیر مقدم واشاره به  اهمیت بازی های ساحلی جهانی، اعضای کادر سرپرستی کاروان  را معرفی کرد و درباره محل اسکان ورزشکاران، محل برگزاری مسابقات و تمرین،  قوانین و مقررات لازم الاجرا چه در زمان مسابقات و چه در زمان استراحت و تمرین، پوشیدن لباس های کاروان اعزامی کشورمان و قوانین مربوط به لباس مسابقات، حمل و نقل، نحوه و زمان تغذیه ورزشکاران و احترام به قوانین منشور المپیک و قوانین مربوط به ممنوعیت همراه داشتن هرگونه دارو  هماهنگی برای مصرف دارو و مکمل های مجاز با پزشک کاروان، نکاتی را مطرح کرد.
فخری درباره پاداش مدال آوران نیز گفت: پاداش مدال آوران در بخش انفرادی و تیمی مشخص شده اما هنوز قطعی نشده است و در جلسه این هفته هیئت اجرایی کمیته ملی المپیک قطعی خواهد شد.
در ادامه نشست نصرالله سجادی ضمن تاکید بر تجربه خوب پیمان فخری در مسابقات مختلف افزود: حضور 97 کشور در نخستین دوره بازی های جهانی ساحلی نشانگر آینده خوب این رویداد بین المللی است .
وی با اشاره به کاروان اعزامی ایران به بازی های ساحلی گفت: باوجودی که کاروان بزرگی را به بازی های ساحلی جهانی اعزام نمی کنیم اما ترکیب بسیار خوبی داریم و امیدوارم سرپرستان تیم ها با انتقال مباحث و نکات دقیق این نشست به ورزشکاران، آنان را از اهمیت موضوع بخصوص رعایت و جدی گرفتن قوانین آگاه کنند تا کاروانی هماهنگ و موفق داشته باشیم.
همچنین در ادامه نشست ، دیگر اعضای کادر سرپرستی نکات مهم در حیطه مسئولیتشان مطرح کردند و در پایان نیز سرپرستان و مربیان تیم های اعزامی سوالات خود را مطرح کردند.
گفتنی است نخستین دوره بازی های ساحلی جهان ۲۰ تا ۲۴ در دو ساحل الغرافه و کاتارا و مجموعه ورزشی اسپایرا قطر با حضور1240 ورزشکار از 97 کشور برگزار می شود که 17 ورزشکاردر چهار رشته (فوتبال ساحلی، سنگنوردی، کشتی و کاراته) از کشورمان در این بازی ها شرکت می کنند.

۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.