آغاز گسترش همکاری های موزه ملی ورزش با سازمان ورزش شهرداری تهران

آغاز گسترش همکاری های  موزه ملی ورزش با سازمان ورزش شهرداری تهران

به منظور توسعه و گسترش همکاری های دوجانبه موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک با سازمان ورزش شهرداری تهران روز گذشته نشست مشترکی برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این نشست با حضور حسن رنگرز مدیر موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک و مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری تهران به همراه علی خسروی مشاور امور فدراسیونها و هیئت های ورزشی این سازمان و محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک برگزار و مقرر شد در اسرع وقت تفاهم نامه ای برای همکاری دو نهاد منعقد شود.
 در بخشی از نشست  حسن رنگرز گفت:در نظر داریم قسمتی از فضای موزه  رابه شکل مستقل به سازمان ورزش شهرداری اختصاص دهیم تا تمامی اسناد، یادمانها، تندیس ها و عکسهای قدیمی با ارزش این سازمان در این مکان نگهداری شود، همچنین آمادگی کافی برای برگزاری هر گونه رویداد مشترک پژوهشی، تحقیقاتی و ورزشی هم راستا با اهداف موزه را داریم.
رنگرز افزود: با توجه به برگزاری تور گردشگری بازدید از تهران توسط شهرداری می توان برنامه بازدید از موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک هم در برنامه های این تورها قرار داد تا تعداد بیشتری از هموطنان با گنجینه افتخارات ورزش ایران آشنا شوند.
در ادامه این نشست مجید رباطی سرپرست سازمان ورزش شهرداری گفت: باتوجه به فعالیت گسترده سازمان ورزش شهرداری تهران در۴۸۶ مجموعه ورزشی و۱۲۰۰ ایستگاه ورزش صبحگاهی این امکان را داریم تا با بهره گیری از این موقعیت موزه ملی ورزش المپیک و پارالمپیک را به بخش کثیری از مردم معرفی کرده و گامی بلند در راستای معرفی افتخارات ورزش کشور به هموطنان برداریم.
در نشست مشترک موزه ملی ورزش با سازمان ورزش شهرداری تهران علی خسروی پیشکسوت داوری فوتبال، رضا سلطانی پیشکسوت پرورش اندام و هادی چوپان قهرمان مستر المپیا نیز حضور داشتند که با هماهنگی های بعمل آمده از سوی رنگرز مقرر شد طی نشست آتی با حمایت سازمان ورزش شهرداری تهران یک مجموعه ورزشی در اختیار هادی چوپان قهرمان ارزنده پرورش اندام برای آموزش و گسترش این رشته ورزشی قرار گیرد.
در پایان نشست مسئولان سازمان ورزش شهرداری تهران از موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک بازدید کردند.

۷ مهر ۱۳۹۸ ۱۰:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.