دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌کند:کارگاه پیشگیری از آسیب‌های ورزشی ویژه مربیان بدنساز

دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار می‌کند:کارگاه پیشگیری از آسیب‌های ورزشی ویژه مربیان بدنساز

کارگاه پیشگیری از آسیب‌های ورزشی ویژه مربیان بدنساز فدراسیون‌های ورزشی، در تاریخ 24 مهرماه  و با 10امتیاز پیش نیاز حضور در آزمون دوره عالی مربیگری بدنساز آکادمی برگزار می‌شود.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، با توجه به اهمیت مبحث پیشگیری از آسیب های ورزشی جهت مربیان بدنساز و کادر تیم‌های ورزشی، کارگاهی توسط دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی آکادمی ملی المپیک با عنوان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی ویژه مربیان بدنساز فدراسیون‌های ورزشی طراحی گردیده است.
اساتید این کارگاه یک روزه علاوه بر پرداختن به شیوه های پیشگیری از آسیب‌های ورزشی در مناطق شایع آسیب (زانو، مچ پا و همسترینگ) و تست های مهارتی پیش بینی آسیب، به مقوله طراحی تمرین و انجام بار تمرینی مناسب در نقطه نظر پیشگیری از آسیب‌های ورزشی خواهند پرداخت.
دکتر مرتضی بهرامی‌نژاد مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت‌های جسمانی آکادمی ملی المپیک به همراه دکتر علیرضا شهاب عضو کمیسیون پزشکی فدراسیون فوتبال و دکتر مصطفی زارعی استادیار دانشکده تربیت بدنی و علوم ورزشی دانشگاه شهید بهشتی (اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی)، اساتید این کارگاه آموزشی را تشکیل می‌دهند.
از علاقمندان شرکت در کارگاه مذکور دعوت می‌شود تا جهت ثبت‌نام به سایت آکادمی ملی المپیک به نشانی www.academy.olympic.ir  مراجعه نموده و یا با شماره تلفن‌های 26216195 و 26216193 تماس حاصل نمایند.

۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.