سیدعادل برقعی و شروین صفوی داوران تنیس ایران در المپیک و پارالمپیک 2020

سیدعادل برقعی و شروین صفوی داوران تنیس ایران در المپیک و پارالمپیک 2020
سید عادل برقعی و شروین صفوی داوران پرافتخار تنیس ایران در عرصه بین المللی بازی های المپیک و پارالمپیک را قضاوت خواهند کرد.
 
 
 
 
  به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک وبه نقل از سایت  فدراسیون تنیس ؛فدراسیون جهانی تنیس ITF لیست داوران منتخب جهت حضور در رقابتهای المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو ژاپن را اعلام کرد.
 
بر این اساس سید عادل برقعی ؛ دارای نشان نقره سرداوری و  نشان برنز داوری از فدراسیون جهانی تنیس بعنوان داور صندلی در مسابقات تنیس بازی های پارالمپیک و همچنین شروین صفوی دارای نشان سفید داوری از فدراسیون جهانی  تنیس بعنوان داور خط در مسابقات تنیس بازی های المپیک به قضاوت خواهند پرداخت.
 
سید عادل برقعی سابقه قضاوت در المپیک ریو ۲۰۱۶؛ المپیک لندن ۲۰۱۲ و بازیهای آسیایی گوآنگژو۲۰۱۰ و اینچوون ۲۰۱۴ را در کارنامه ورزشی خود دارد. همچنین شروین صفوی که پیش از این در بازیهای آسیایی دوحه ۲۰۰۶  و بازی های المپیک جوانان ٢٠١٠ سنگاپور حضور داشته است؛ اولین حضور خود در مسابقات تنیس بازی های المپیک را تجربه خواهد کرد.
 
فدراسیون جهانی تنیس با بررسی عملکرد دقیق داوران برتر تنیس جهان؛ ۱۷۱ داور منتخب از بیش از ۷۰ کشور را انتخاب نموده است که به همراه داوران منتخب از کشور میزبان وظیفه قضاوت این رویداد مهم ورزشی را بر عهده خواهند داشت.
۶ مهر ۱۳۹۸ ۱۳:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.