تضمین سلامت غذایی توکیو 2020 توسط توماس باخ

تضمین سلامت غذایی توکیو 2020 توسط توماس باخ

توماس باخ، رئیس کمیته بین المللی المپیک سلامت غذایی و مواد بکار رفته در پکیج خوراکی ورزشکاران و کاروانهای اعزامی به توکیو 2020 را تایید و تضمین کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت ژاپن تودی، پس از افزایش نگرانی ها و ابهامات در خصوص سلامت آب و غذا در بازی های المپیک توکیو2020 بدلیل وقوع فاجعه اتمی مرتبت با سونامی و زلزله شدید و آزادشدن مواد میکروبی و بیماری زا به آب و خاک ژاپن؛ رئیس کمیته بین المللی المپیک طی نشست خود با شینزو آبه، نسخت وزیر ژاپندر حاشیه اجلاس سازمان ملل در نیویورک پیغام خود را مبنی بر اطمینان از سلامت و روند تهیه و فراوری محصولات غذایی در ژاپن اعلام کرد.
بنا بر اظهارات مقامات ژاپنی در وزارت امور خارجه این کشور،سازمان غذای و کشاورزی سازمان ملل متحد و آژانس بین المللی انرژی اتمی نیز بر اساس تحقیقات خود بر روی وجود مواد رادیواکتیو و نحوه توزیع مواد غذایی، سلامت و بیخطر بودن آنها را تایید نموده اند. توماس باخ نیز بر این اساس اعلام کرده است که پیام سلامتی و رفع نگرانی در این خصوص را به کشورهای شرکت کننده در بازی های المپیک ارسال خواهد کرد.
گفتنی است، بنا بر نظر آژانس خبری ژاپن تودی، یکی از دلایل افزایش نگرانی ها در این زمینه، حساسیت نشان دادن شدید کره جنوبی در این موضوع بوده است. 

۲ مهر ۱۳۹۸ ۱۵:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.