رایزنی برای حضور اسپوکس در بازیهای جهانی مستر شیپ ۲۰۲۱ اندونزی

رایزنی برای حضور اسپوکس در بازیهای جهانی مستر شیپ ۲۰۲۱ اندونزی

درحاشیه برگزاری مسابقات جهانی مستر شیپ ۲۰۱۹ مذاکراتی در جهت حضور ورزش نوپای اسپوکس در دوره بعدی این رقابتها که به میزبانی اندونزی برگزار می شود صورت گرفت.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، در حاشیه این مسابقات محمدرضا هاشم پور پاشاکی بنیانگذار ورزش اسپوکس و سید مصطفی قوامی رئیس کنفدراسیون اسپوکس آسیا با "لی" رئیس کمیته بازیهای جهانی مسترشیپ و فرماندار جونگ جو کره جنوبی دیدار کردند و در خصوص حضور اسپوکس در مسابقات مسترشیپ مذاکره داشتند.
کمیته بازیهای جهانی هنرهای رزمی بعنوان یک سازمان مولتی اسپورت (مستر شیپ) که در سال ۲۰۱۶ با برگزاری اولین دوره مسابقات جهانی فعالیت رسمی خود را با حضور ۱۸ ورزش المپیکی و غیر المپیکی آغاز کرد استقبال چشمگیری در سطح جهان داشت و در سال ۲۰۱۹ با حمایت GAISF و کمیته بین المللی المپیک دومین دوره مسابقات المپیک هنرهای رزمی را در شهر جونگ جو کره جنوبی برگزار کرد.
به دلیل حضور مسئولان بلند پایه شورای المپیک آسیا OCA و GAISF در این رویداد بزرگ اقدامات اولیه جهت عضویت ورزش اسپوکس در دیگر مجامع بین‌المللی ورزش که مورد تایید کمیته بین المللی المپیک IOC میباشند انجام گردید.
با توجه به برنامه راهبردی تدوین شده مهمترین اهداف مسئولان اسپوکس عضویت در مجامع بین المللی ورزش و حضور در گیم های رسمی جهت پیشرفت ورزش پر مخاطب اسپوکس ، اولین گام در سال ۲۰۱۷ برداشته شد و اسپوکس به عضویت فدراسیون جهانی ورزشهای همگانی TAFISA)) درآمد . این در حالی است که در سال ۲۰۲۰ اولین دوره مسابقات جهانی اسپوکس در لیسبون پرتغال و تحت پرچم TAFISA برگزار خواهد شد، این بازیها هر ۴ سال یکبار تحت حمایت IOC برگزار میگردد.

۱ مهر ۱۳۹۸ ۱۱:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.