ضمن ستودنی دانستن حمایتهای کمیته ملی المپیک ایران؛کمیسیون بانوان فدراسیون بین المللی وزنه برداری از حضور بانوان ایرانی در مسابقات جهانی تقدیر کرد

ضمن ستودنی دانستن حمایتهای کمیته ملی المپیک ایران؛کمیسیون بانوان فدراسیون بین المللی وزنه برداری از حضور بانوان ایرانی در مسابقات جهانی تقدیر کرد

کمیسیون بانوان فدراسیون بین المللی وزنه برداری حضور تیم ملی بانوان ایران در مسابقات جهانی را مورد تمجید و تحسین قرارداد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از اینساید دگیمز، اورسولا گارزا، رئیس کمیسیون بانوان فدراسیون بین المللی وزنه برداری از حضور بانوان ایرانی در مسابقات جهانی وزنه برداری تمجید و تقدیر کرد.
در مسابقات جهانی وزنه برداری سالجاری میلادی در پاتایا، پوپک بسامی توانست در رتبه 6 دسته 55 کیلوگرم زنان با مهار وزنه 158 کیلوگرمی قرارگیرد. گفتنی است، ایران بعنوان یکی از قدرتهای بلامنازع وزنه برداری در جهان در بخش مردان؛ از سال 2017 مجوز حضور رسمی بانوان در مسابقات و رویدادها را صادر نموده است که پاسخ این اعتماد توسط کمیسیون بانوان فدراسیون بین المللی با تقدیر از حضور بانوان ایرانی داده شد.
 کمیته ملی المپیک ایران نیز همواره حامی حضور بانوان در مسابقات وزنه برداری و فعالیت علاقه مندان خانم در این رشته بوده است تا جاییکه بارقه های حضور بانوان در ماه مارس سال گذشته با آغاز یک برنامه توسعه ویژه بانوان طی جام فجر در اهواز برگزار وبا هنرنمایی دختری 8 ساله بر روی تخته وزنه خبرساز گردید.
اورسولا گارزا پاپاندریا، رئیس فدراسیون وزنه برداری ایالات متحده، نائب رئیس فدراسیون و رئیس کمیسیون بانوان فدراسیون بین المللی نیز در خصوص زنان وزنه بردار ایرانی گفت:"حضور این زنان، حمایت رئیس فدراسیون ایران و حتی کمیته ملی المپیک آنها واقعا ستودنی است و من از پیشرفت سریع ایشان شگفت زده هستم".

۳۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.