هشتم و نهم اسفند ماه صورت خواهد گرفت؛برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی بازاریابی در ورزش

هشتم و نهم اسفند ماه صورت خواهد گرفت؛برگزاری نخستین کنفرانس بین المللی بازاریابی در ورزش
اولین کنفرانس بین المللی بازاریابی در ورزش در تاریخ 8 و 9 اسفند ماه برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مجری این کنفرانس بین المللی شرکت سوشیانت بازآر است که با همکاری سازمان تربیت بدنی جمهوری اسلامی ایران و با حمایت کمیته‌ تربیت بدنی، کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی این کنفرانس را برگزار خواهد نمود.
این کنفرانس در سه محور اصلی مدیریت بازاریابی در ورزش، مدیریت روابط عمومی در ورزش و کارگاههای انگیزشی و با حضور و سخنرانی اساتید بزرگ داخلی و بین المللی برگزار خواهد شد.
 اساتید داخلی حاضر در این کنفرانس عبارتند از: دکتر احمد روستا (پدر بازاریابی نوین در ایران)، دکتر حمید قاسمی (مدیر روابط عمومی سازمان تربیت بدنی)، دکتر مصطفی جعفری (دکترای مدیریت صنایع با تخصص در برنامه ریزی استراتژیک)، دکتر سارا کشکر (دکترای مدیریت و برنامه ریزی در تربیت بدنی). اساتید خارجی حاضر در این کنفرانس عبارتند از: کریس مون (دارنده مدال طلای دوی صحرانوردی با یک دست و پای مصنوعی)، فرانک فرنس (مدیر انگیزشی تیم ملی کریکت انگلستان) و مک کرابتر (متخصص فروش و بازاریابی متمایز).
در این کنفرانس جمعی از مدیران ارشد و موفق ورزش کشور در پانل پرسش و پاسخ حضور خواهند یافت تا به سوالات شرکت کنندگان در این کنفرانس پاسخ گویند و تجربیات خود را منتقل سازند.
در پایان این کنفرانس به کلیه شرکت کنندگان، گواهی بین المللی از کمپانی F.F.International و سازمان تربیت بدنی کل کشور که به عنوان مدرک قابل پذیرش دوره آموزشی محسوب می گردد ارائه خواهد شد.
علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و یا برای ثبت نام برای حضور در این کنفرانس با دبیرخانه کنفرانس به شماره 7-22115026(021) تماس حاصل نمایند و یا به سایت کنفرانس به آدرس www.sportmarketing.ir مراجعه نمایند.


۲۱ بهمن ۱۳۸۸ ۱۰:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.