در آکادمی ملی المپیک:مراسم اختتامیه ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) برگزار شد

در آکادمی ملی المپیک:مراسم اختتامیه ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) برگزار شد

بعد از ظهر امروز و با برگزاری مراسم اختتامیه ای با حضور رئیس آکادمی ملی المپیک، اساتید و شرکت کنندگان در ششمین دوره مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی)، این دوره هفت ماهه به پایان رسید.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، در ابتدای مراسم ناهید کریمی مدیر دوره مذکور ضمن اشاره به این موضوع که این دوره آموزشی کاملاً بر اساس دستورالعمل های بین المللی IOC برگزار شد، توضیحاتی را در خصوص نحوه برگزاری دوره که در فرمت جدید و زیر نظر واحد المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک برگزار شد به حاضرین ارائه کرد.
در ادامه شرکت کنندگان دوره که از میان مدیران فوقانی و اثر گذار در تصمیم گیری فدراسیون های مطرح المپیکی و آسیایی و همچنین وزارت خانه های ذینفع جنبش المپیک از جمله وزارت ورزش و جوانان، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و همچنین وزارت آموزش و پرورش بودند، جمع بندی و نقطه نظرات خود را در خصوص این دوره ارائه کردند.
همچنین نصرالله سجادی، رضا قراخانلو، مهرزاد حمیدی، اصغر رحیمی، فریدون رهنمای رود پشتی، جواد آزمون، فرشاد تجاری، لیلا شیرزاد و حسین اکبری یزدی اساتید ششمین دوره پیشرفته مدیریت ورزشی به نکاتی در رابطه با محتوای این دوره به شرح زیر اشاره کردند:
استاندارد بودن محتوای دوره، کنار هم قرار گرفتن قشر دانشگاهی و تجربی در ورزش در این دوره، جایگاه و نقش کمیته ملی المپیک و آکادمی ملی المپیک در برگزاری چنین دوره هایی، انگیزه بالا و انضباط و جدیت شرکت کنندگان، توجه به بحث آموزش در تمامی سطوح مدیریتی ورزش و تنوع در شرکت کنندگان دوره که از سازمان های مختلفی در این دوره حضور داشته و در جریان دوره با یکدیگر به انتقال تجارب و تبادل نظر پرداختند.
شایان ذکر است شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، علاوه بر حضور در کلاس های دو روزه در هر ماه و شرکت در آزمون های ماهانه، بین هر دو نشست،  جهت تنظیم کیس استادی (مطالعه موردی از سازمان مربوطه برای ارزیابی و بازخورد در ابتدای هر نشست)، ملزم به برقراری ارتباط مستمر با اساتید دوره بودند.
لازم به ذکر است ششمین دوره پیشرفته مدیریت سازمان های ورزشی که یکی از بالاترین سطوح برنامه های مدیریتی المپیک سولیداریتی می باشد پس از برنامه ریزی های انجام گرفته در واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و اخذ مجوزهای لازم از بخش المپیک سولیداریتی کمیته بین المللی المپیک، از هشتم اسفندماه 1397 آغاز و بعد از ظهر امروز 27 شهریورماه به کار خود پایان داد.
از مهمترین سر فصل های این دوره می توان به این موضوعات اشاره کرد: مدیریت راهبردی، سازماندهی یک سازمان ورزشی، مدیریت منابع انسانی، مدیریت مالی، بازاریابی و سازماندهی یک رویداد بزرگ ورزشی.

۲۸ شهریور ۱۳۹۸ ۰۷:۴۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.