رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک- قزاقستان؛اطری بعنوان پنجم رسید

رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک- قزاقستان؛اطری بعنوان پنجم رسید

نفرات برتر دو وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان و گزینشی المپیک مشخص شدند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، مسابقات دو وزن نخست رقابت های کشتی آزاد قهرمانی جهان، روزهای 28 و 29 شهریورماه در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان برگزار شد و در پایان 12 کشتی گیر سهمیه المپیک را کسب کردند که رضا اطری در وزن 57 کیلوگرم نیز صاحب سهمیه المپیک 2020 توکیو شد.
نتایج کشتی گیران کشورمان در دو وزن نخست این مسابقات به شرح زیر است:
در وزن 57 کیلوگرم رضا اطری پس از استراحت در دور نخست در دور دوم در یک کشتی نفسگیر و نزدیک با نتیجه 4 بر 2 از سد ولادیسلاو آندریف دارنده مدال برنز جهان از بلاروس گذشت وی در دور بعد با نتیجه 4 بر 2 کوم سانگ کانگ دارنده مدال نقره بازی های آسیایی از کره شمالی را مغلوب کرد و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. وی در این مرحله مقابل زائور اوگویف قهرمان جهان از روسیه در یک مبارزه نزدیک با نتیجه 2 بر صفر مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، به گروه بازنده ها رفت. اطری در این گروه مقابل بخبایار اردنبات دارنده مدال برنز جهان و قهرمان بازی های آسیایی از مغولستان در یک کشتی حساس و نزدیک با نتیجه 4 بر 4 به پیروزی دست یافت و ضمن کسب سهمیه المپیک راهی دیدار رده بندی شد. اطری در این دیدار مقابل راوی کومار از هند با نتیجه 6 بر 3 شکست خورد و پنجم شد.
در وزن 65 کیلوگرم امیر محمد یزدانی دور دور نخست با نتیجه 15 بر 2 باتیر بورجاکوف از ترکمنستان را مغلوب کرد وی در دور بعد مقابل الخاندرو توبیر والدز دارنده مدال برنز جهان از کوبا با نتیجه 13 بر 9 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی گیر در دور بعد، از دور رقابت ها کنار رفت.
اسامی نفرات برتر این رقابت ها که سهمیه المپیک (اول تا پنجم) را نیز کسب کردند به شرح زیر است:

57 کیلوگرم: 1- زائور اوگویف (روسیه) 2- سلیمان آتلی (ترکیه) 3- نورسلیم سانایف (قزاقستان) و راوی کومار (هند) 5- استوان میچیچ (صربستان) و رضا اطری (ایران)

65 کیلوگرم: 1- گادجی مراد رشید اف (روسیه) 2- دولت نیازبیکوف (قزاقستان) 3- باجرانگ (هند) و اسماعیل موسی کایف (مجارستان) 5- تولگا تومور اوچیر (مغولستان) و تاکاتو اتوگورو (ژاپن) ... 14- امیرمحمد یزدانی (ایران)
۲۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۹:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.