فرنگی‌کاران بامداد فردا عازم مسابقات جام جهانی ارمنستان می‌شوند

فرنگی‌کاران بامداد فردا عازم مسابقات جام جهانی ارمنستان می‌شوند
تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان که خود را برای حضور در جام جهانی ارمنستان آماده می‌کند عصر روز گذشته آخرین جلسه‌ی تمرینی خود را زیرنظر کادر فنی انجام داد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ در تمرینات صبح روز گذشته فرنگی اعزامی به مسابقات جام جهانی ارمنستان به انجام تمرینات کشتی و حرکات سرعتی پرداختند و در نوبت عصر نیز ضمن رفع اشکال و مرور فن توسط برخی داوران بین‌الملی کشورمان در جریان آخرین مقررات داوری در خاک و سر پا پرداختند. فرنگی‌کاران تیم ملی بزرگسالان در این نوبت تمرینی در خصوص اجرای برخی فنون و نظرات داوران به هنگام اجرای این فنون سئوالاتی را از داوران حاضر در اردو و مربیان پرسیدند که مربیان و داوران نیز به طور کامل به این پرسش‌ها پاسخ دادند.
امروز صبح نیز تمامی فرنگی‌کاران اعزامی به مسابقات جام جهانی ارمنستان کنترل وزن شدند و نفراتی که وزن زیادی داشتند زیرنظر مربیان خود به انجام نرمش پرداختند تا وزن آن‌ها پایین‌تر بیاید.
گفتنی است تیم ملی کشتی فرنگی بزرگسالان کشورمان ساعت 1 بامداد فردا (چهارشنبه) خانه‌ی کشتی را به مقصد فرودگاه امام خمینی (ره) ترک خواهد کرد تا با پرواز ساعت 3:55 تهران مسکو عازم روسیه شده و از آنجا به سمت ایروان پایتخت ارمنستان پرواز کند.
مسابقات جام جهانی کشتی فرنگی از روز شنبه 24 بهمن ماه آغاز خواهد شد.
۲۰ بهمن ۱۳۸۸ ۱۱:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.