بازدید نماینده سازمان یونیسف در کشورمان از موزه ملی ورزش ،المپیک،پارالمپیک

بازدید نماینده  سازمان یونیسف در کشورمان از موزه ملی ورزش ،المپیک،پارالمپیک

صبح امروز "مندیپ اوبرایان" نماینده  سازمان یونیسف در کشورمان به همراه حمیدرضا طاهری نخست مسئول ، سولماز جوکار کارشناس و عطیه سالار منش دستیار برنامه بخش نوجوانان سازمان  یونیسف، در موزه ملی ورزش ،المپیک و پارالمپیک حضور یافته و ضمن بازدید از بخشهای مختلف این موزه با حسن رنگرز مدیر  این موزه دیدار و گفتگو کردند .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست حسن رنگرزضمن ابراز خیر مقدم به نماینده یونیسف و هیات همراه، گزارش کوتاهی از چگونگی تاسیس و اغاز فعالیتهای موزه را ارائه کرد و به برنامه های توسعه و گسترش محتوایی و ارزشی موزه در آینده  اشاره کرد، وی همچنین اظهارامیدواری کرد که همکاری موزهملی ورزش ،المپیک و پارالمپیکبا بخشهای مختلف  سازمان یونیسف گسترش یافته و تعاملی ورزشی بین این دو نهاد  مهم فرهنگی برقرارشود.

در ادامه این نشست مندیپ اوبرایان  نماینده یونیسف طی سخنانی ضمن تشکر از دعوت وی برای بازدید از موزه گفت : بسیار خوشحالم که فرصتی ایجاد شد تا بتوانم با بخش مهمی از یادگارهای تاریخ ورزش ایران  و افتخارات آن آشنا شوم .

وی ادامه داد :تاسیس یک چنین موزه ای در جمهوری اسلامی ایران مایه مباهات است وایجاد این فضای سرشار از  انرژی و غرور ملی میتواند به عنوان الگویی ارزنده برای آینده سازان این کشور تلقی شود. وی افزود : ورزش تنها ابزاری برای ارتقا قابلیت های جسمانی کودکان و نوجوانان نیست بلکه ورزش میتواند به عنوان راه و روشی برای ارتقا کامل و همه جانبه روحی و جسمانی بچه ها تلقی شود و تشکیل یک چنین موزه ایکمک شایانی به تقویت این بعد ورزش در بین  کودکان ونوجوانان خواهد کرد .در پایان این بازدید هدیه ای به رسم یادبود توسط حسن رنگرز مدیرموزه ملی ورزش ،المپیک و پارالمپیک کشورمان  به نماینده یونیسف در ایران اهدا شد.

                                                                 



۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۵:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.