رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک- قزاقستان؛محمدعلی گرایی با حضور در دیدار رده بندی سومین سهمیه المپیک را کسب کرد

رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک- قزاقستان؛محمدعلی گرایی با حضور در دیدار رده بندی سومین سهمیه المپیک را کسب کرد

 محمدعلی گرایی به دیدار رده بندی وزن 77 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان و گزینشی المپیک در قزاقستان راه یافت و سهمیه المپیک 2020 توکیو را نیز کسب کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، دیدارهای شانس مجدد سه وزن پایانی رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان از صبح امروز در سالن باریس شهر نورسلطان قزاقستان در حال برگزاری است که محمدعلی گرایی نماینده کشورمان با شکست حریف خود راهی دیدار رده بندی شد.
در وزن 77 کیلوگرم محمدعلی گرایی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 بر صفر و در کمتر از 2 دقیقه کیم هیون وو قهرمان المپیک و جهان از کره جنوبی را از پیش رو برداشت. وی در دور بعد در مصاف با الوین مورسالیف دارنده مدال برنز جهان از آذربایجان با نتیجه 7 بر 3 پیروز و راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. گرایی در این مرحله مقابل الکس بیوربرگ کسیدیس از سوئد با نتیجه 9 بر یک مغلوب شد و با توجه به حضور حریفش در دیدار فینال، گرایی به گروه بازنده ها رفت تا کار خود را برای کسب مدال برنز ادامه دهد. وی در این گروه مقابل دانیل کاتاراگا دارنده مدال نقره جهان و طلای زیر 23 سال جهان از مولداوی در یک کشتی سخت و نفسگیر با نتیجه 5 بر 5 به پیروزی رسید و ضمن کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو، راهی دیدار رده بندی شد. گرایی در این دیدار به مصاف کارپت چالیان دارنده مدال نقره بازی های اروپایی از ارمنستان می رود.
دیدارهای رده بندی سه وزن دوم بعد از ظهر امروز برگزار می شود و علیرضا نجاتی در وزن 60 کیلوگرم، محمدعلی گرایی در وزن 77 کیلوگرم و امیر قاسمی منجزی در وزن 130 کیلوگرم به مصاف حریفان خود می روند.


۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۱۲:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.