گلایه شهرداران منطقه میاگی ژاپن از عدم تخصیص بودجه دولتی

گلایه شهرداران منطقه میاگی ژاپن از عدم تخصیص بودجه دولتی

شهردار شهر میاگی، واقع در شمال شرقی ژاپن و میزبان مسابقات فوتبال المپیک 2020 از عدم تخصیص بودجه برگزاری و کمکی رویداد ابراز نگرانی و گلایه کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از  ژاپن تودی، دولت ژاپن در تلاش است تا با برگزاری بازی های المپیک در این کشور روند رهایی و بازسازی ژاپن از زلزله و سونامی سال 2011 میلادی را به تصویر بکشند و بهمین دلیل بسیاری از رویدادهای المپیک 2020 در شمال شرقی ژاپن میزبانی شده است اما کمتر از یکسال به المپیک، یوکیو کاماگای، شهردار ریفو در منطقه میاگی ژاپن از عدم اختصاص بودجه دولتی برای پشتیبانی در برگزاری مسابقات گلایه دارد.

وی توکیو 2020 را نماد بازسازی عنوان کرد اما عدم ساپورت مالی و بودجه ای از طرف دولت مرکزی را آزاردهنده و بدون توجیه دانست. ابراز گلایه شهردار ریفواز این وضعیت در طی بازدید از استادیوم 50هزترنفری این شهر که میزبان مسابقات فوتبال در دو بخش بانوان آقایان خواهد بود، بصورت عمومی اعلام گردید. یوشیاکی سودا، شهردار شهر اوناگاوا در منطقه میاگی نیز با همتای خود در ریفو همنوا شده است و از وضعیت نابسامان در این منطقه که در حاشیه ساحل قراردارد ابراز نگرانی و گلایه نیز کرده است. وی المپیک را سد راهی برای اتمام بازسازی های ناشی از تخریب سونامی و زلزله عنوان کرده است.

۲۶ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.