صحبت های محمد بنا در مورد قرعه کشی چهار وزن نخست رقابت های جهانی:کار سخت است اما به کشتی گیرانمان امیدوار هستم

صحبت های محمد بنا در مورد قرعه کشی چهار وزن نخست رقابت های جهانی:کار سخت است اما به کشتی گیرانمان امیدوار هستم

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در مورد قرعه کشی های چهار وزن نخست رقابت های جهانی در قزاقستان گفت: در گروه های سختی قرار داریم اما من به کشتی گیرانمان امیدوارم هستم.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کشتی، محمد بنا در خصوص قرعه کشی چهار وزن نخست و وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی گفت: شکر خدا وضعیت تیم و شرایط بچه ها خوب است اما قرعه ها یک مقداری سخت است و تقریبا بچه های ما در گروه هایی قرار دارند که تمام خوب های دنیا در آن هستند. ولی کشتی گیران ما هم خوب و عالی هستند و امیدوارم بتوانند هم کشتی های خوبی بگیرند و هم از گروه های سختشان بالا بیایند.
بنا ادامه داد: این چهار وزن برای ما از نظر تیمی مهم است و ما کار اصلی مان از روز یکشنبه به بعد که مسابقات 6 وزن المپیکی شروع می شود و باید کسب سهمیه کنیم شروع می شود. اما نتایج این چهار وزن نیز برای ما خیلی مهم است و رنکینگ تیمی را بالا می برند، هرچند که در گروه های سختی قرار دارند اما من به آن ها امیدوارم.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی با بیان اینکه از مردم ایران می خواهم که در این روزهای عزیز ما را دعا کنند اظهار داشت: همیشه به بچه ها گفتم که کافی است در حد توانشان کشتی بگیرند چون جزء خوب های دنیا هستند، اما بالاخره کشتی زیر و رو و برد و باخت دارد اما من باز هم امیدوارم.
بنا در پایان در مورد شرایط میزبانی خاطرنشان کرد: شرایط میزبانی شکر خدا از نظر تجهیزاتی که تا الان دیدیم و سالن مسابقات خوب است اما هتل ما به سالن مسابقات کمی فاصله دارد.

۲۳ شهریور ۱۳۹۸ ۰۹:۴۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.