برترین های مسابقات دارت اوپن جهانی شیراز معرفی شدند

برترین های مسابقات دارت اوپن جهانی شیراز معرفی شدند

سومین دوره مسابقات دارت اوپن جهانی شیراز به مدت 3 روز در سالن بین المللی شهید دستغیب شیراز و با حضور قهرمانان ، عنوان داران و ملی پوشان دارت ایران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، این رقابتها با شرکت بیش از 180 ورزشکار در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان ودر دو بخش آقایان و بانوان و با هدف ثبت آخرین رنکینگ دارترهای ایران جهت ارائه به فدراسیون جهانی برگزار شد که برترین های بخشهای مختلف به شرح زیر معرفی شدند:
در رده سنی جوانان دختر مهشاد عوض زاده عضو تیم ملی جوانان اعزامی به رقابتهای جهانی رومانی از شهرداری گرمسار به عنوان نخست دست یافت،مهتاب منصوری از فولاد مبارکه سپاهان دوم شد و فاطمه صفی از فولاد مبارکه سپاهان و مائده عطایی از خراسان جنوبی مشترکا در مکان سوم قرار گرفتند.
در رقابتهای رده سنی جوانان پسر و در فینال این مسابقات امیرعلی رمضانی پدیده نوجوان دارت ایران با حساب ۵ بر صفر از سد امیر مهدی زنگی آبادی از کرمان گذشت و به عنوان نخست دست یافت، همچنین پارسا کاظمی از گیلان و محمد معز خطیب زاده از خراسان رضوی مشترکا در مکان سوم قرار گرفتند.
اما در مسابقات بزرگسالان آقایان ودر دیدار فینال جواد بیات از خراسان رضوی با حساب ۴بر ۳ سعید عباس آبادی از باشگاه ناوک تهران را مغلوب کرد و به عنوان قهرمانی دست یافت و حسین اعرابی و علیرضا ایزدی دارترهای اصفهانی تیم اندیشه سبز خزر مشترکا در جایگاه سوم ایستادند.
و بالاخره در مسابقات بزرگسالان بانوان زهرا رجبی از خراسان جنوبی با غلبه بر فاطمه کریمی از فولاد مبارکه سپاهان در دیدار فینال به عنوان نخست دست یافت و ملیحه چتر فیروزه و ماندانا مصلایی هر دو از فارس مشترکا در جایگاه سوم قرار گرفتند.

۱۱ شهریور ۱۳۹۸ ۱۱:۵۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.