در مسابقات بادبانی بین المللی دوحه؛سیلورهای ایران برای اولین بار در 5 رشته به مصاف حریفان می روند

ملی پوشان دختر و پسر تیم بادبانی کشورمان 25 بهمن ماه به قطر اعزام می شوند تا با حریفان خود در هجدهمین دوره مسابقات بین المللی دوحه به رقابت بپردازند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ این رقابتها 27 بهمن ماه در دوحه آغاز می شود و تا اول اسفند ماه ادامه دارد. سیلورهای شرکت کننده در این رقابتها در قایق دونفره هابی 16 و قایقهای یکنفره لیزر استاندارد، لیزر رادیال، لیزر 7/4 ، آپتیمیست و 470 به مصاف هم خواهند رفت و ملی پوشان کشورمان نیز غیر از رشته 470 در همه رشته ها حضور خواهند داشت. اعضای تیم ملی ایران که تنها سابقه حضور در رشته های آپتیمیست و هابی 16 را در رقابتهای بین اللملی دارند در بقیه رشته ها برای اولین بار به آب می زنند تا تجربه حضور در مسابقات را پیدا کرده و خود را در برابر حریفان قدرتمند محک بزنند.
نادر و قادر درویشی، حسین عیسی پور، محمد رهی، سیاوش رجبی و محسن صبربخش در رشته هابی 16، صمد پناهی و رضا نریمانی در رشته لیزر استاندارد، سروش قادری، مسعود جانی نسب و پریسا مرادی در رشته لیزر 7/4 ، مجید سیفی، شهاب خاتم و وحید ابراهیمی در لیزر رادیال و کیوان حسن زاده، حسن مهدی زاده، حسن وجدانی، محمدعلی رسولی و سیده فاطمه جعفری در رشته آپتیمیست برای حضور در این رقابتها انتخاب شده اند که البته تا زمان اعزام نیز امکان تغییر یا حذف سیلورها وجود خواهد داشت. در این سفر دیوید میرالتا سرمربی و خالد پرویز مربی تیم ملی ، هدایت ورزشکاران ایران را به عهده دارند.
در دوره گذشته این مسابقات 4 نفر از سیلورهای کشورمان در رشته هابی 16 حضور داشتند که حسین عیسی پور و مجید سیفی در اولین حضور خود موفق شدند مدال نقره را از آن خود کنند.

۱۹ بهمن ۱۳۸۸ ۱۱:۳۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.