چهل و چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

چهل و چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک برگزار شد

چهل و چهارمین نشست هیات اجرایی کمیته ملی المپیک صبح امروز با ریاست صالحی امیری رییس کمیته ملی المپیک و دیگر اعضای آن در محل کمیته برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیکاوس سعیدی سرپرست دبیر کلی کمیته ملی المپیک در این باره ابراز داشت: در نشست امروز نیز همچون جلسات گذشته پیگیر روند حضور تیمهای مختلف ورزشی کشورمان در رقابتهای گزینشی المپیک و بررسی راه کارهای حمایتی لازم برای فدراسیونهای ورزشی المپیکی بودیم  که به همین منظور آقای مرادی رییس فدراسیون وزنه برداری ضمن حضور در هیات اجرایی گزارشی از روند آماده سازی تیم ملی وزنه برداری برای حضور در رقابتهای گزینشی المپیک ارایه نمود و مقرر شد تا در خصوص تامین تجهیزات تخصصی این رشته از طریق IOC   اقدامات لازم صورت پذیرد و در خاتمه از تلاشهای مسئولان فدراسیون تقدیر و تشکر به عمل آمد.
وی تصریح کرد:همچنین باتوجه به میزبانی مطلوب رقابتهای جهانی اسکی روی چمن در پیست بین المللی دیزین از مسئولان این فدراسیون و دست اندر کاران برگزاری رقابتها  تقدیر و تشکر بعمل آمد.
سعیدی در خاتمه ابراز داشت: در این نشست درخواست فدراسیون فوتبال مبنی بر کمک به تیم ملی المپیک بررسی و مقرر شد تا براساس روند حمایت آمیز همچون گذشته مساعدت و حمایتهای لازم از تیم ملی فوتبال المپیک صورت پذیرد.

۹ شهریور ۱۳۹۸ ۱۴:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.