مراسم اختتامیه دوره آموزشی سفیران صلح المپیک برگزار شد

مراسم اختتامیه دوره آموزشی سفیران صلح المپیک برگزار شد

با حضور مهرزاد حمیدی معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش، رضا قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک،فرزانه ترکان رییس کمیسیون همبستگی المپیک،نرگس تقی زاده نایب رئیس بانوان فدراسیون ورزش دانش آموزی،مریم جعفری سرپرست امور همبستگی المپیک و اویسی مدیر آموزش المپیک مراسم اختتامیه دوره آموزشی تربیت سفیران المپیک در محل کمیته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک،در این مراسم محمد انصاری مدافع پرسپولیس،سید حسین حسینی دروزاه بان استقلال و زهرا نعمتی پرچمدار المپیک و قهرمان پارالمپیک کشورمان از مهمانان ویژه مراسم بودند که به گفتگو با نوجوانان حاضر در این دوره پرداختند.

همچنین بازدید از موزه ملی ورزش،المپیک،پارالمپیک نیز از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 

 

دوره آموزشی تربیت سفیران المپیک ویژه قهرمانان با همکاری آکادمی ملی المپیک، کمیسیون همبستگی المپیک و فدراسیون ورزش دانش آموزی در رده های سنی 13 تا 15 سال، در دو بخش پسران (دو روز) و دختران (دو روز)  برنامه ریزی و انجام شد.

آشنایی با تاریخچه بازی های المپیک و ارزش های المپیک، اخلاق ورزشی، سلامت و ورزش، پیشگیری از آسیب های ورزشی و تغذیه ورزشی، صلح و ورزش، آشنایی با آزمون های مرکز سنجش، ورزش و محیط زیست، هنر و ورزش و بازدید از موزه المپیک کمیته ملی المپیک جزو مهمترین کارگاه ها و برنامه های تدارک دیده شده برای این دوره آموزشی بود.

۸ شهریور ۱۳۹۸ ۰۸:۱۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.