رئیس آکادمی ملی المپیک: هدف دوره های آموزشی آکادمی، کمک به تحقق اهداف کمیته بین المللی المپیک است

رئیس آکادمی ملی المپیک: هدف دوره های آموزشی آکادمی، کمک به تحقق اهداف کمیته بین المللی المپیک است

دومین دوره آموزشی مربی تغذیه ورزشی با برگزاری مراسم افتتاحیه ای با حضور دکتر قراخانلو رئیس آکادمی ملی المپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر رضا قراخانلو در ابتدای این مراسم ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان دوره گفت: یکی از مهمترین مسائل امروزه بشر برای رسیدن به طول عمر، علاوه بر توجه به ورزش، نگاه ویژه به تغذیه مناسب است. توجه به تغذیه مناسب چه از بعد علمی و تخصصی و چه از بعد ذاتی آن مورد توجه و اقبال عمومی مردم قرار دارد.
دکتر قراخانلو با اشاره به اینکه نگاه آکادمی ملی المپیک در برگزاری چنین دوره هایی نگاهی ملی است گفت: هدف ما کمک کردن به تحقق اهداف کمیته بین المللی المپیک است. تربیت و افزودن به دانش شما در حوزه های مختلف علم ورزش، کمک به قهرمانان ورزشی در رسیدن به سکوهای قهرمانی و در نهایت سلامت مردم جامعه جزو مهمترین اهداف IOC می باشد.
وی در ادامه و با اشاره به اینکه نگاه آکادمی در برگزاری کارگاه ها و دوره های آموزشی نگاهی انتفاعی نبوده بلکه نگاهی کیفی است، خطاب به شرکت کنندگان دوره گفت: بودن در فضایی مانند آکادمی، انسان را مجاب می کند تا ضمن  استفاده از امکانات و ظرفیت های موجود در این مجموعه، به فکر پیشرفت و یک قدم به جلو رفتن باشد. از شما عزیزان که از امروز جزوی از خانواده آکادمی شده اید در خواست می کنم در پیشبرد علوم ورزشی که روز به روز به ارزش آن اضافه می شود کمک کنید.
در ادامه هادی عطارد مسئول بخش دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی و مدیر دوره مذکور توضیحات مختصری را در رابطه با ثبت نام داوطلبان، انجام آزمون ورودی و نحوه برگزاری این دوره 10 روزه که با 30 سرفصل آموزشی همراه خواهد بود به حاضرین ارائه کرد.
گفتنی است با توجه به نیاز‌سنجی صورت گرفته در دو بخش تیم‌های ورزشی و اثر‌گذاری تغذیه مناسب در ارتقاء عملکرد و موفقیت ورزشکاران و همچنین آموزش و بازآموزی برای کارشناسان و مشاوران تغذیه‌ورزشی و مواجهه با کمبود دوره‌های آموزشی مدون در این زمینه، دپارتمان تخصصی تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی مدون و تخصصی مربی تغذیه ورزشی نموده است.
پس از آنکه نخستین دوره مربی تغذیه ورزشی آکادمی ملی المپیک طی روزهای 27 بهمن لغایت 7 اسفندماه 1397 برگزار و با استقبال خوبی از سوی علاقمندان به این مبحث مواجه شد، دپارتمان تغذیه ورزشی آکادمی اقدام به برگزاری دومین دوره مربی تغذیه ورزشی نمود. دوره مذکور که از صبح امروز آغاز شد تا 12 شهریورماه ادامه خواهد داشت.

۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۳:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.