روز دوم رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن در پیست اسکی دیزین؛یک نشان برنز بر گردن نماینده ایران

روز دوم رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن در پیست اسکی دیزین؛یک نشان برنز بر گردن نماینده ایران

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، روز نخست رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن و کاپ جوانان جهان در پیست اسکی دیزین برگزار شد.
در رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن مردان حسین کلهر (فرزند درویشعلی) از ایران اول شد، حسین کلهر (فرزند قربانعلی) از ایران مقام دوم را کسب کرد و نیکولا شیاوتی از ایتالیا عنوان سوم را به خود اختصاص داد.
در رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن بانوان مهسا یارخواه از ایران مقام نخست را بدست آورد، سمانه مشکاتی از ایران دوم شد و آلنا وسلا از جمهوری چک عنوان سوم را کسب کرد
همچنین در روز نخست رقابت‌های کاپ جوانان جهان پسران نیکولا شیاوتی از ایتالیا اول شد، فیلیپو زامبونی از ایتالیا مقام دوم را کسب کرد و عنوان سوم به واکلاو ماکات از جمهوری چک رسید
در بخش دختران نیز مهسا یارخواه از ایران به مقام نخست رسید، آلنا وسلا از جمهوری چک دوم شد و فائزه ابوالحسنی از ایران عنوان سوم را کسب کرد.
امادر روز دوم رقابت‌های لیگ بین‌المللی اسکی روی چمن در پیست اسکی دیزین نماینده ایران موفق به کسب مدال برنز شد.
 در بخش مردان فیلیپو زامبونی از ایتالیا اول شد، نیکولا شیاوتی از ایتالیا عنوان دوم را بدست آورد و فیلیپ ماچو از جمهوری چک مقام سوم را کسب کرد.
در بخش بانوان نیز آلنا وسلا از جمهوری چک مقام نخست را بدست آورد، نیکولا فریکووا از اسلواکی دوم شد و ثمین داوری از ایران در جایگاه سوم ایستاد.
در روز دوم رقابت‌های کاپ جوانان جهان فیلیپو زامبونی از ایتالیا اول شد، نیکولا شیاوتی از ایتالیا در جایگاه دوم قرار گرفت و فیلیپ ماچو از جمهوری چک مقام سوم را کسب کرد.
در بخش بانوان نیز آلنا وسلا از جمهوری چک مقام نخست را کسب کرد، و نیکولا فریکووا از اسلواکی دوم شد.

۲ شهریور ۱۳۹۸ ۱۰:۵۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.