با حضور رئیس فدراسیون دوومیدانی در آکادمی ملی المپیک:طرح ساماندهی مربیان داخلی دوومیدانی پیگیری شد

با حضور رئیس فدراسیون دوومیدانی در آکادمی ملی المپیک:طرح ساماندهی مربیان داخلی دوومیدانی پیگیری شد

کارگاه های آموزشی ویژه شرکت کنندگان در طرح ساماندهی مربیان دوومیدانی با همکاری آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دوره آموزشی مذکور با هدف ساماندهی مربیان این رشته ورزشی و همچنین با نگاهی ویژه به مبحث استعدادیابی و پرورش نخبگان دوومیدانی، توسط فدراسیون دوومیدانی و با همکاری آکادمی ملی المپیک طی روزهای 29 لغایت 30 مردادماه برگزار شد.
هاشم صیامی دبیر فدراسیون دوومیدانی در خصوص برگزاری این طرح گفت: 45 نفر از مربیانی که دارای ورزشکارانی در رده های سنی مختلف تیم های ملی این رشته ورزشی هستند و همچنین مربیانی که در مواد مختلف دوومیدانی از سوابق قهرمانی برخوردار هستند، شرکت کنندگان در این طرح را تشکیل می دهند.
وی ضمن اشاره به این موضوع که طرح ساماندهی مربیان دوومیدانی از سال 1396 آغاز شده است گفت: اجرا و عملیاتی شدن این طرح، دو سال پیش به میزبانی مجموعه ورزشی آفتاب انقلاب تهران و با برگزاری کارگاه های آموزشی و بین المللی که با اعزام مربیان حاضر در طرح به همراه تیم های ملی دوومیدانی به رویدادهای برون مرزی همراه بود آغاز شده است.
هاشم صیامی کارگاه هایی که ظرف دیروز و امروز برای مربیان حاضر در طرح مذکور برنامه ریزی و برگزار شد را در راستای ادامه هدف فدراسیون برای ساماندهی مربیان و همچنین ارتقاء دانش این عزیزان عنوان کرد و گفت: ما در فدراسیون دوومیدانی سعی کردیم در این مرحله از طرح، از ظرفیت های آکادمی ملی المپیک به نحو احسن استفاده نماییم و به همین منظور تمامی مدرسین این دوره دو روزه را از بین کارشناسان این مجموعه انتخاب کردیم.
لازم به ذکر است روز گذشته و در آغاز این مرحله از طرح ساماندهی مربیان، مجید کیهانی رئیس فدراسیون دوومیدانی در جلسه توجیحی طرح، حضور یافته و با مربیان شرکت کننده به بحث و تبادل نظر پرداخت.
عناوین کارگاه هایی که طی این دو روز به شرکت کنندگان در طرح مذکور ارائه شد به شرح زیر است:
استعدادیابی و سنجش، آنتی دوپینگ، تغذیه ورزشی، روانشناسی ورزش

۳۰ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۳:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.