برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک سنگاپور؛سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان: در پایان این اردو لیست اولیه‌ی خود را اعلام می‌کنیم

برای حضور در مسابقات گزینشی المپیک سنگاپور؛سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان: در پایان این اردو لیست اولیه‌ی خود را اعلام می‌کنیم
خلیل رشید محمدزاده در آغاز سومین اردوی آمادگی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: در پایان این اردو لیست اولیه‌ی خود را برای اعزام به مسابقات گزینشی المپیک سنگاپور اعلام خواهیم کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در این رابطه اظهار کرد: در این مرحله از اردو تمرینات ما از حالت عمومی خارج می‌شود و به سمت تمرینات اختصاصی اعم از کشتی گرفتن در شرایط مسابقه، تمرین با وزنه در شرایط اختصاصی و فشرده و برخی دیگر از تمرینات تخصصی می‌رود. ما در این مرحله از اردوها بحث آنالیز حریفان را نیز آغاز می‌کنیم و امیدوارم در نهایت در اوزان 42، 50، 58، 69 و 85 کیلوگرم حداقل 2 نفر را در هر وزن برای حضور در مسابقات گزینشی ازبکستان انتخاب کنیم.

وی افزود: ما در این اردو در هر وزن 3 نفر را به اردو دعوت کرده‌ایم و باید در اوایل اسفندماه لیست اولیه‌ی خود را برای مسابقات گزینشی ازبکستان اعلام کنیم، آخرین فرصت ما برای اعلام اسامی نهایی نیز فروردین ماه سال آینده خواهد بود.

محمدزاده با بیان اینکه کادر فنی درنظر دارد تا در صورت موافقت مسئولان فدراسیون کشتی حداقل 5 نفر از فرنگی‌کاران موردنظر خود را برای حضور در مسابقات جام سیراکوف به بلغارستان اعزام کند تصریح کرد: جام سیراکوف در رده‌ی جوانان برگزار خواهد شد و این مسابقات قبل از رقابت‌های گزینشی ازبکستان قرار دارد. هدف ما این است تا فرنگی‌کاران موردنظر خود برای مسابقات گزینشی ازبکستان را به این جام اعزام کنیم تا آن‌ها قبل از مسابقات گزینشی یک محک جدی بخورند. فشاری که این مسابقات به نوجوانان ما وارد می‌کند باعث خواهد شد تا آن‌ها برای مسابقات ازبکستان به آمادگی مطلوب دست پیدا کنند البته این اعزام مطمئنا در صورت موافقت مسئولان فدراسیون کشتی خواهد بود.

سرمربی تیم کشتی فرنگی نوجوانان در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به فاصله‌ی 40 روزه‌ای که جام سیراکوف با مسابقات گزینشی ازبکستان دارد می‌توانیم فرنگی‌کاران اعزامی را به راحتی به شرایط ایده‌ال باز گردانیم.

۱۸ بهمن ۱۳۸۸ ۱۱:۳۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.