مراسم دعای بدرقه اسکی بازان اعزامی به بازیهای المپیک زمستانی ونکووربرگزار شد

مراسم دعای بدرقه اسکی بازان اعزامی به بازیهای المپیک زمستانی ونکووربرگزار شد
جشن بدرقه اسکی بازان اعزامی به بیست و یکمین دوره بازیهای المپیک زمستانی ونکوور کانادا شب گذشته در محل هتل المپیک تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛این مراسم که با حضور مسئولان سازمان تربیت بدنی، کمیته ملی المپیک و فدراسیون اسکی  با تلاوت  چندت از کلام ا.. مجید  آغاز شد ابتدا عیسی ساوه شمشکی به ارائه گزارشی کوتاه از چگونگی کسب سهمیه این بازیها توسط نمایندگاه کشورمان در طی سالهای گذشته پرداخت و اظهار داشت که رشد تعداد سهمیه های تیم ملی ایران نسبت به دوره گذشته 100 درصد بوده است.
دکترحمید قاسمی معاون ارتباطات و امور فرهنگی سازمان نیز در این باره تاکید کرد : نمی توان از تیم ملی اسکی کشورمان در این رقابتها انتظار کسب مدال داشت بلکه به اهتزاز در آوردن پرچم مقدس ایران عزیز و همان رژه رفتن با نام ایران در حالی که بسیاری از کشورها حتی توان حضور در این بازیها را ندارند برای ما حائز اهمیت است.
درادامه با پخش تیزرتبلیغاتی نحوه آماده سازی تیم ملی چهارنفره کشورمان به رسم یابود لوح تقدیر و هدایایی به آنها و مربیان تیمهای ملی اسکی کشورمان اهدا شد.
در پایان از سوی حجت الالسلام مالک دعای بدرقه نیز برای کاروان اعزامی ایران به بازیهای المپیک زمسانی ونکوور خوانده شد.
سید ستار صید، حسین ساوه شمشکی ،پوریا ساوه شمشکی و مرجان کلهر چهار نماینده ایران در این رقابتها می باشند که بیستم بهمن ماه ابتدا راهی لندن شده و سپساز طریق مونترال راهی ونکوور محل برگزاری این رقابتها می شوند.
مراسم افتتاحیه بیست و یکمین دوره بازیهای المپیک زمستانی 2010  با حضور 2700 ورزشکار از 82  و در روز 23 بهمن ماه برگزار می شود.
۱۸ بهمن ۱۳۸۸ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.