معاون امور ورزش بانوان:‌فدراسیون ها توجه بیشتری به ورزش بانوان داشته باشند

معاون امور ورزش بانوان سازمان تربیت بدنی خواستار توجه روسای فدراسیون‌های ورزشی به توانایی‌های ورزشکاران و اختصاص امکانات بیشتر به بانوان شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مرضیه اکبرآبادی افزود:‌ بانوان ایرانی بارها نشان داده‌اند که در عرصه مدال‌آوری و قهرمانی توانمند هستند و با برنامه‌ریزی و اعمال مدیریت قوی‌تر قابلیت‌های خود را نشان خواهند داد.
وی با بیان اینکه ظهور توانمندی‌های بانوان در عرصه‌های مختلف ورزشی به تدابیر روسای فدراسیون‌های ورزشی در این زمینه بستگی دارد، اظهار داشت: ‌در بسیاری از رشته‌ها بانوان نشان داده‌اند که از توانایی‌های زیادی برخوردارند، بنابراین باید امکانات ورزشی بیشتری به بانوان اختصاص یابد.
اکبر آبادی با اشاره به عملکرد تیم بدمینتون بانوان ایران در مسابقات بین‌المللی بدمینتون دهه‌فجر گفت:‌ بانوان ایرانی در این دوره از مسابقات، در برابر کشورهای صاحب سبک در این رشته همچون ژاپن، هند، اسلونی و ترکیه با عملکرد خوب خود نشان دادند که باید بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گیرند.
وی گفت: تصاحب یک مدال نقره و یک مدال برنز تیمی در این مسابقات نشان داد که اگر سرمایه‌گذاری و برنامه‌ریزی بیشتری در این خصوص انجام گیرد، بانوان ایران در سال‌های آینده می‌توانند جایگاه نخست را به خود اختصاص دهند.

۱۸ بهمن ۱۳۸۸ ۱۰:۱۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.