رونمایی از پروژه G2 و برگزاری دوره تربیت مربی سبز

رونمایی از پروژه G2 و برگزاری دوره تربیت مربی سبز

کمیسیون محیط زیست و ورزش با همکاری  فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اقدام به برگزاری دوره تربیت مربی سبز ویژه ورزشکاران و مربیان بدنسازی و پرورش اندام کرده است.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛با توجه به اهمیت رعایت الزامات محیط زیستی و ملاحظات بهداشتی در فضاها و مجموعه‌های ورزشی، به ویژه اماکن سرپوشیده، کمیسیون ورزش و محیط زیست از ابتدای سال جاری اهتمام ویژه‌ای را نسبت به تدوین دستورالعمل ورزش سبز کرده است.
 در همین راستا جلسات متعددی را با نمایندگان برخی از فدراسیون‌های منتخب داشته است. با توجه به ابراز علاقه و پیگیری‌های ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام، مقرر گردید تا 25 امتیاز از 100 امتیاز لازم برای اخذ مدارک و مدارج مربی‌گری و داوری به مباحث محیط زیستی اختصاص یابد. بر این اساس، نخستین «دوره تربیت مدرس سبز» ویژه این رشته ورزشی برنامه‌ریزی گردید.
همچنین؛ با توجه به دستورالعمل‌ها و الگوهای بین‌المللی برتر، پروژه‌ای توسط کمیسیون ورزش و محیط زیست و کمیته محیط زیست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام به صورت مشترک طرح‌ریزی شد. این پروژه با عنوان G2 که مخفف Green Gym باشگاه سبز است در اصل به عنوان نشان یا برندی است که به باشگاههای حائز شرایط (از لحاظ محیط زیستی، بهداشتی و ایمنی) تعلق می‌گیرد.
در این راستا،نخستین دوره تربیت مدرس سبز به همت فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام و با مشارکت کمیسیون ورزش و محیط زیست کمیته ملی المپیک در محل ساختمان امور مشترک فدراسیون‌ها برگزارو در پایان مراسم به شرکت کنندگان در دوره، گواهی حضور که در برگیرنده 25 امتیاز است اعطاء شد.
ناصر پورعلی فرد رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام،مهرافزا منوچهری رئیس کمیسیون ورزش و محیط زیست و رئیس کارگروه هومن بهمن‌پورعضو کمیسیون ورزش و محیط زیست ، جعفری؛ مشاور کمیسیون ورزش و محیط زیست ، فرساد؛ مشاور کمیسیون ورزش و محیط زیست و نماینده وزارت بهداشت و سالکی‌نیا؛ رئیس کمیته محیط زیست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام اعضای این کارگروه هستند.

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۰:۱۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.