با حضور در آکادمی ملی المپیک:شرکت کنندگان در دومین دوره جشنواره المپیاد استعدادهای برتر رشته گلف تست دادند

با حضور در آکادمی ملی المپیک:شرکت کنندگان در دومین دوره جشنواره المپیاد استعدادهای برتر رشته گلف تست دادند

  ورزشکاران حاضر در دومین دوره جشنواره المپیاد استعدادهای برتر رشته ورزشی گلف در بخش دختران، در آزمون های آمادگی جسمانی و روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، پس از ارسال فراخوان برگزاری جشنواره مذکور از سوی فدراسیون گلف به روسا و سرپرستان هیأت های گلف استان ها، در نهایت 64 گلف‌باز دختر از سراسر کشور و در گروه سنی 10 تا 18 سال برای شرکت در این جشنواره اعلام آمادگی کردند.
شرکت کنندگان در جشنواره المپیاد استعدادهای برتر گلف دختران که از روز پنجشنبه 17 مرداد در برنامه های آموزشی، تمرینی، سنجش فنی، مسابقات و تور  تفریحی شرکت کرده اند، با حضور در آکادمی ملی المپیک علاوه بر آزمون های آمادگی جسمانی، در آزمون های روانشناسی ورزشی این مجموعه شرکت کردند.
مراسم اختتامیه المپیاد استعدادهای برتر گلف دختران که با هدف پشتوانه سازی تیم‌های ملی در رده سنی نوجوانان و جوانان انجام شد، بعد‌از‌ظهر امروز در سالن اجتماعات آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
شایان ذکر است به نفرات اول تا سوم هریک از رده‌های سنی 14-10 سال و 18-14 سال این دوره از المپیاد مدال همراه با حکم قهرمانی اهداء خواهد شد و نفرات برگزیده در این المپیاد به صورت مستقیم تحت نظارت کمیته استعدادیابی فدراسیون قرار خواهند گرفت.
در پایان نیز به کلیه شرکت‌کنندگان گواهی حضور در جشنواره المپیاد استعدادهای برتر گلف دختران کشور ارائه خواهد شد.

۱۹ اَمرداد ۱۳۹۸ ۱۵:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.